Overtijd, maar niet zwanger

<p>Vorige maand ben ik zwanger geworden ondanks dat ik de pil slikte. Ik schrok me kapot en stopte gelijk na de pil, maar na drie dagen werd het al een miskraam. Daarna met de pil gestopt en afgelopen maand toch een keer onveilig sex gehad. Nu twee dagen weer een licht positieve test gehad. Daarna was hij negatief en verwachtte ik weer ongesteld te worden. Maar ben nu al drie dagen overtijd! Testen zijn echt negatief en voel me niet zwanger. Maar ik snap niet waarom ik niet ongesteld wordt! Niks lijkt erop dat dat binnekort gaat gebeuren. Wat is er aan de hand?</p>
 
Ik had ook na drie dagen een test gedaan die ook negatief was. Maar na 6 dagen nog niet ongesteld geweest en toen weer test gedaan, deze was wel positief. Kan zijn dat er gewoon nog niet genoeg hormonen in je urine zit om dit op de test te kunnen zien. Denk dat je het beste nog paar dagen kunt wachten en weer opnieuw een test kunt doen. Anders evt. contact opnemen met je huisarts...?
 
Dank je wel voor je reactie.
Maar het gekke is dat ik nergens last van heb. Bij die miskraam toen ik nog aan de pil zat, merkte ik gelijk dat ik zwanger was omdat er melk uit mijn tepels kwam. Toen bedacht ik me ook dat ik al dagen misselijk was, hoofdpijn had, buikpijn en dat mn tepels er anders uit zagen. Nu dus helemaal niks! Dat zou dan toch ook moeten zijn als ik nu wel zwanger ben?
 
Ik had er in de week dat ik overtijd was ook niet echt last van. Sowieso de eerste weken nog niet echt. Voelde me verder nog prima. Dus ik dacht ook dat toen de test negatief was het ook zo moest zijn. Maar pas een aantal dagen nadat ik een postieve test kreeg kwamen er een aantal symtomen. Maar dat is natuurlijk ook bij iedereen anders. Ik ben bang dat je het gewoon even af moeten wachten (en ik weet, wachten duurt lang....)
 
 
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Nou, voor mij is er eindelijk duidelijkheid want ben net ongesteld geworden.
Gelukkig dat ik nu niet meer hoef te wachten en te testen. Toch een weer "miskraam" denk ik. 
 
Terug
Bovenaan