Overtijd, maar niet zwanger.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben 26 jaar, ben getrouwd en heb een dochter (Sare)  van bijna 2 (17-2). We proberen nu zwanger te worden van de tweede.

Ik heb een tijdlang alleen maar de verhalen gelezen van jullie, maar zou graag willen weten of er ook mensen zijn waarvan de menstruatie wegblijft. Ik ben in okt gestopt met de pil, keurig 2x ong geworden alleen nu blijft het weg. In het begin dachten we zwanger te zijn, maar na 2x te testen met 10 dgn verschil, allebei negatief.   Zit inmiddels als op een cyclus van 60 dgn. Zit er echt verschil de testen (met streepje of digitaal)?

Zijn er dames die hier ook in zitten of meegemaakt hebben?
Zou graag daarover willen kletsen.

Groetjes,
Saartje

Hoi Saartje,
Ik ben in juli gestopt met de pil en heb  een regelmatige cyclus  van 28 dagen. Zondag 4 februari was mijn nod en heb inmiddels 2 keer getest, maar geen positieve test. Het waren testen van clearblue, dus zeker betrouwbaar. Vanmorgen de huisarts gebeld en nu moet ik over 2 weken weer testen en als de test dan weer negatief is dan moet ik afspraak maken als het een maand na mijn nod is.
Het schijnt dat het vaker voorkomt dat vrouwen een maand na hun nod pas positief testen na een maand. Als je het niet vertrouwt kun je altijd contact opnemen met je huisarts.
Veel suc6! Liefs Lientje

hoi hoi ik heb deze vraag ok zo iets gesteld een paar inuten geleden , ik heb het ook ben nu 3 maanden gestopt met de pil, en had een normale cyclus, maar ben nu pas maar een week overtijd, wat ik normaal niet heb ook nie na dat ik gestopt ben met de pil, heb ook een test gedaan van een apotheker, met een los stokje er bij er stond geen merk op dus vond het vreemd, maar die was negatief , dus ik zit ook met die vraag van hoe kan dat nou? je bent dus niet de enige ik hoop voor je dat je zwanger bent

groetjes suzette

Hallo Lientje en Suzette,
Bedankt voor jullie reactie. Het duurde even voor ik weer kon reageren, computer vastgelopen en wou niet meer opstarten. Maar hier ben ik weer. Gelukkig ben ik niet de enige die dit heeft. Ben ondertussen nog naar de huisarts geweest, volgens hem een hormoonschommeling, moest maar afwachten.Inmiddels hebben de rode duivels zich afgelopen zaterdag gemeld, dus was het een hormoonschommeling, helaas.
Maar de huisarts kwam erachter  dat ik een verzakking van de baarmoeder en blaas heb, vermoedelijk bij de bevalling van de eerste opgelopen. Volgens huisarts geen probleem voor het zwanger worden maar wel bij het bevallen. Wat moet je hiermee?
Ik hoop voor jullie dat de rode duivels zich nog niet gemeld hebben en dat jullie echt zwanger zijn.
Groetjes Saartje

Terug
Bovenaan