Overtijd, maar test negatief

<p>Hoi allemaal,</p><p>Sinds 6 maanden bezig voor ons eerste kindje en altijd best regelmatig (28-31 dagen). Deze maand kon ik mijn ovulatie niet vinden met in de ochtend testen. Ik heb vaker gezien, dat de ovulatie in de middag plaatsvindt, maar eigenlijk soort van niet over nagedacht om in de middag te testen. </p><p>Nu al op dag 34, met 2 negatieve zwangerschapstesten. Er zijn nog geen tekenen van een opkomende menstruatie. Voel ook geen symptonen, behalve dat ik veel op de wc zit al heel de week. Ik hoor veel verhalen over negatieve testen en toch zwanger zijn. Ik kan het niet loslaten en maak mezelf helemaal gek. Misschien een vroege zwangerschapstest proberen?</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele tips...</p>

Hi hi,

Ik heb dat ook een keer gehad. Maar bij mij lag het denken ik aan het ‘ontpillen’. Helaas was ik daarna alsnog ongesteld geworden.

Ik zou nog even afwachten en daarna contact opnemen met de huisarts. Wellicht dat je urine kan inleveren of bloed kan laten prikken. Weet alleen niet bij hoeveel weken over tijd ze dat kunnen/willen/mogen doen

Vervelend!!
Ik heb al 2 jaar geen pil meer en in augustus is m´n koperspiraal eruit gegaan. Inmiddels zit ik op dag 37 en nog steeds geen teken van een menstruatie of zwangerschap... Vandaag contact gehad met de arts en die doen niks, kan pas volgende week terecht :( 

Oh wat spannend allemaal. Hoe is het nu met jullie?
Ik ben sinds vandaag ook overtijd. Mijn cyclus is redelijk normaal elke maand. Vandaag zou ik ongesteld moeten worden maar dat is niet gebeurd en de test was vanmorgen ook echt negatief.
Wel heb ik de afgelopen week hele zere borsten gehad en eergisteren en gisteren wat lichtroze en donkerbruine afscheiding, zelfs slijm slierten. Ik dacht dus dat ik eerder ongesteld zou worden maar er gebeurt niks..

Terug
Bovenaan