Overtijd maar test negatief

hoi iedereen!



Wij proberen ons sinds kort om een 2e kindje te krijgen.

Afgelopen woensdag zou ik ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurt.

ik ben zelfs nu nog niet ongesteld, 2 dagen later.

de maanden hiervoor was ik altijd op tijd met mijn ongesteldheid (zelfs elke keer ietsjes eerder)

uiteraard al heel enthousiast een test gegaan (of 4
 
hoi iedereen!

Nogmaals proberen om een heel bericht te krijgen ipv een half bericht!

Wij proberen ons sinds kort om een 2e kindje te krijgen.

Afgelopen woensdag zou ik ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurt.

ik ben zelfs nu nog niet ongesteld, 2 dagen later.

de maanden hiervoor was ik altijd op tijd met mijn ongesteldheid (zelfs elke keer ietsjes eerder)

uiteraard al heel enthousiast een test gegaan (of 4 ) maar helaas negatief. Kan het komen door mijn gedachtes dat ik mijn menstruatie tegen hou, of kan het ook zijn dat het even duurt voordat een test positief wordt?



Liefs!
 
Hoi Anja!

Ik heb er zelf 2 jaar over gedaan om zwanger te worden. Nu dan eindelijk zwanger geworden! In de tijd dat wij het probeerde, had ik ook een hele regelmatige cyclus. Soms ook zelfs een dag eerder ongesteld dan normaal. maar sinds een aantal maanden was ik ook steeds overtijd. Dan weer 2 dagen, en zelfs 2x 2 weken overtijd! Maar geen positieve test.. ik was er teveel mee bezig en ik denk dat dat de boosdoener was. Mijn wereld draaide allen maar om zwanger worden. Daardoor werd ik steeds later ongesteld. Misschien is dat toch bij jou ook aan de hand.

Klinkt heel cliche maar als je er niet mee bezig bent, dan weet ik zeker dat het zomaar is raak is! Ik was een hele maand alleen maar bezig met een ziek familielid, en totaal niet met mezelf bezig. En ja hoor, na die maand was ik zwanger!

Wat ook kan natuurlijk, is dat je een late eisprong hebt gehad. En dat alles even in de war is geraakt. Als ik jou was zou ik over 2 dagen weer een test doen. En dan hopen dat deze positief is!

Ben benieuwd of je toch nog ongesteld word, of toch zwanger bent! ik hoor het nog.
 
Hoi Anna

Heb je een vroege test geprobeerd?  Bij mij was de gewone zwangerschapstest ook pas na een week bijna pas positief namelijk een anders zou kunnen zijn misschien dat je lichaam het tegen houd...
 
Dag dames, ik lees met jullie mee.

Ben vandaag een week overtijd en al een jaar bezig met zwanger worden.

Ik heb vandaag mijn 4e test gedaan (early) maar weer negatief.

Dinsdag test ik nog eens en ga bij een negatieve uitslag bloed laten prikken.

Het is mijn eerste keer, dus weet ook niet wat ik kan verwachten. Wel heb ik krampen in buik en onderugklachten, alsof ik ongesteld moet worden. Last van stemmingswisselingen, misselijkheid bij vlagen, opgeblazen gevoel en last van een veranderende stoelgang.

Is het erg tricky om uit te gaan van zwanger zijn?
 
Terug
Bovenaan