Overtijd maar testen zijn negatief :O

Hallo allemaal,
Ik ben sinds juni gestopt met de pil.
De 1e ongesteldheid liet even opzich wachten maar daarna was het met cycles van 28 dagen. Soms werd ik een dag later ongesteld maar nu ben ik al 4 dagen overtijd.
Ik heb giga veel buikpijn (heb er afgelopen nacht niet van geslapen) geen buikkramp zoals bij ongesteldheid maar net of iemand op mijn buik staat. Het zit vol oid.. Ik denk dan gelijk weer aan mijn darmen maar ben:
Overtijd
erg misselijk de hele dag
Erg moe
Erg humeurig en emotioneel..

Maar mijn testen blijven negatief :( Heb vandaag 1 gekocht die je eerder zou kunnen testen maar ook negatief..
Wat is deze onzekerheid verschrikkelijk zeg :O

Meer met deze ervaringen?

Hoihoi.
Ik heb het bij de eerste zwangerschap ook gehad, niet ongesteld maar alle testen bleven negatief, zelfs bloed testen en 2 inwendige echo's verder was ik nog niet zwanger zeiden ze.
Eindelijk bij 6week bleek dat ik toch wel zwanger was...
Maar het in de tijd daarvoor gewoon nog te klein was om op een echo te kunnen zien.
Groetjes

Wilde na de kerst de ha bellen voor een bloedtest idd.. Maar word gek van dit wachten en ben zo bang voor teleurstelling.
Willen graag een 2e en ben soms wel een dag overtijd en dan is dat ff kut en ga je op naar de volgende poging maar nu ben je in je hoofd al bijna zwanger whaaa

Wilde na de kerst de ha bellen voor een bloedtest idd.. Maar word gek van dit wachten en ben zo bang voor teleurstelling.
Willen graag een 2e en ben soms wel een dag overtijd en dan is dat ff kut en ga je op naar de volgende poging maar nu ben je in je hoofd al bijna zwanger whaaa

Hoi, 
misschien ook een Andere test proberen?
bij mij deed elke test niet behalve de clearblue.. 
Ik bleek toen al dikke 10 weken te zijn. Doordat de andere testen maar niet deden.

Hai!!
Inmiddels al een bloedtest gehad? Ben benieuwd hoe dat is afgelopen voor jou
Ik ben nu zelf ook 4 dagen over tijd... 
Ook al 2 keer getest maar negatief :(
Ik heb het idee dat ik zwanger ben maar durf niet te hopen en ben bang dat ‘t straks toch niet zo is. Wel een hoop herkenbare kwaaltjes.. misselijk, pijn in onderrug, moe, emotioneel, gevoelige borsten...
Ken m’n lichaam wel een beetje maar bevestiging van zo’n test is toch wel fijn en waarom word ik anders niet gewoon ongesteld!! Dan kan ik weer verder!!!!
Die onzekerheid houdt je dan echt zooo bezig want zolang de ongesteldheid er niet is blijft natuurlijk de hoop! 
Het weekend ga ik weer testen mocht dat nog nodig zijn! Mooi nieuwjaars kadootje! :)

Hoop voor jou dat je uit de onzekerheid bent! Liefs xx

Dag dames,
Ik kijk al een tijdje op het forum maar heb me nog nooit aangemeld. Nu dus wel gedaan omdat ik graag met anderen in contact kom die met de zelfde problemen worstelen. 
Hebben jullie al goed nieuws? 
Jan 2017 gestopt met. Mirena spiraal.. Eerst geen menstruatie vanaf juni begon het een beetje te komen. De laatste maanden had k een redelijk stabiele cyclus 28-30 dagen. Vaak wel maar kort en weinig bloed verlies maar oke.
De laatste keer was ik 4 dagen over tijd, test gedaan.. Niet zwanger en daarna begon het bloed verlies weer minimaal.
Inmiddels bij de gynaecoloog geweest, zag op mijn eierstokken cysten dus moest bloed laten prikken om te kijken of ik wel een eisprong heb gehad.. ja kwam er uit de bloedtest. 
Ook kwam er een hoog prolactine uit.. Vanmorgen voor de 2e keer geprikt, volgende week de uitslag. 
Nu ben k morgen een week over tijd. Een test gedaan maar jammer genoeg NIET ZWANGER.. 
pff herkenbaar? Hier wordt je zo onzeker van. 
Liefs

Terug
Bovenaan