Overtijd maar.....

......geen gevoelige borsten. Ben dus nu 4 dagen overtijd, testje gedaan toen ik 1 dag overtijd was maar negatief.Heb hier al gelezen dat dat geen indicatie is, dat ik beter nog even wacht. Heb wel al de menstruatiepijnen gehad en vanaf vandaag voel ik me vrij goed,behalve pijn in mijn onderrug (rechts achteraan) die amper weggaat. Van spanning in de borsten merk ik niets. Zou er toch een kansje zijn dat de test volgende weel posi is??


Bedankt!
 
hallo sarah,

ik wil je niet ontmoedigen, maar ook ik was tot 2 x toe 9 dgn overtijd en werd alsnog ongi!!
je kunt beter wachten met testen tot de 10e dag. en de "kwaaltjes" tja die zijn natuurlijk voor iedereen anders!!

ik hoop het voor je dat je over een paar dagen goed nieuws hebt!!

ik hoop zelf over 11 dagen ook goed nieuws te hebben. wij zijn (al) in de fase van ziekenhuis bezoek. ik heb pas diverse echo's gehad om te kijken of mijn eisprong goed was etc. blijkt dat ik pas na 19 dgn een eisprong heb. vandaar dat het bij ons niet lukte voorheen. nu weten we zeker dat het eitje en het zaadje op de juiste tijd bij elkaar waren dus....net als voor jou ook voor ons een spannende tijd!

succes en hopelijk lezen we binnenkort van elkaar een positief bericht!!

groetjes kim
 
hoi sarah,
en wat is je temp? als die rond de 37 ° ligt, bestaat de kans dat je ongi toch uitblijven... als ie lager is dan ongeveer 36.5 zal je ongi waarschijnlijk komen (Pas wel op, dit zijn gemiddelden...)
liefs,
kaat
 
Hoi Kim,

Ik hoop het ook hoor!!

Ik heb nog een vraagje voor je: toen je dan overtijd was had je dan ook al de pijnen als zou de menstruatie komen en duurde deze dan langer tot je ze daadwerkelijk kreeg of kreeg je pas pijn vlak voor je je menstr. kreeg.

Vind het raar dat ik wel de pijn heb op het tijdstip dat ik ze moet krijgen, nu is de pijn weg en nog steeds geen menstr..

Hopelijk vertsta je wat ik bedoel.

Een spannende tijd voor ons beiden (en nog zovelen andere hé!)
 
De kans dat de volgende test positief is is er wel. Wil natuurlijk niet zeggen dat je ook zwanger bent, maar er zijn verschillende redenen waarom hij negatief uit kan wijzen. Ik heb een predictortest gedaan ('s ochtends)toen ik 2 dagen overtijd was en ik zag een hele lichte roze stip. Ik twijfelde of dit goed was, (heb nu gehoord dat dat niet fout kan zijn, maar oke)en heb de volgende dag 's avonds een tweede test gedaan en toen was de stip heel duidelijk. Om aan te geven wat het verschil van twee dagen kan doen. Wellicht heb je nu nog niet genoeg hormoon in je urine. Aan de andere kant kan ook doordat je het spannend vindt je menstruatie uitblijven. Snap wel dat je het spannend vindt, vond ik ook! Ik hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent. Succes!
 
Excuseer me, ik vind het grotere onzin dat jij je beklag doet ANONIEM! Maar geen probleem, tot nooit meer dan! En ik die dacht dat Belgen tactloos konden zijn, ben ik ff mis
 
Terug
Bovenaan