Overtijd met negatieve testen

<p>Hallo,</p><p>Morgen ben ik twee dagen na NOD, maar heb nog steeds negatieve testen. Voel niks van naderende menstruatie, maar ik heb wel stekenende pijn, rugpijn, zere/jeukende borsten. Baal er zo erg van van die onzekerheid. Temperatuur blijft op 37,5. Zou er nog hoop zijn?</p>
 
Ik zou het even afwachten. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt. Maar het kan zijn dat je menstruatie op zich laat wachten omdat je er bijvoorbeeld te veel mee bezig bent om zwanger te zijn ( wat ik uiteraard echt niet hoop)
Heb je een zwangerschapstest waarbij je al vroeg kunt zien of je zwanger bent?
 
 
@Jentri wanneer ben je gestopt met de pil? Ik ben morgen 4 weken ‘overtijd’ en heb ook al 3 negatieve testen gehad. 
Mijn cyclus was hiervoor 28 dagen dus ik hoopte dat het raak zou zijn maar helaas. Je lichaam kan echt zo raar reageren! Ik hou het nog maar op ontpillen, en dat ik daarom misschien een keer een menstruatie oversla
 
In maart ben ik gestopt en zal wel ontpillen zijn. Ik hoop alleen dat de menstruatie gewoont komt want dan weet ik wat het nu is. Ik heb ook gelezen dat de test pas 10 dagen na NOD positief kan zijn. Hoop is er toch nog wel. 
 
Hier ben ik ook weer is overtjjd met negatieve testen. Denk dat ik zondag maar weer ga testen als ik nog steeds niet ongesteld ben
 
Hier ook al 6 dagen overtijd..al 9maanden gestopt met de pil..wel hier en daar wat verschijnselen..maar ben bang dat ik het me inbleed. Ondanks ik wel al 5 maanden regelmatig ben.
Ik had wel veel ontpillings verschijnselen toen ik stopte met de pil. Alles leek erop of ik zwanger was. De hoeveelheid was soms ook erg weinig.. maar het kan ook een maand overslaan.Ze zeggen dat je er een jaar over kan doen tot alles weer normaal is.
 
Ik testte pas op dag 52 van mijn cyclus positief. En deed elke week wel een test. (Op dag 51 kreeg ik pas een heeeeel licht streepje) dus er is hoop.
 
Hallo!
ik hoop dat je binnenkort een positieve  test krijgt!
ik ben in februari gestopt met de pil, ontrekkingsbloed gehad, maart lekker op tijd ongesteld geworden en nu ben ik op cyclus dag 45? nog steeds geen ongesteldheid in zicht. 
Heeel veel last van ontpillen trouwens, krampen in mijn buik soms misselijk, puistjes en noem maar op!
 
Frustrerend en irritant.
veel succes iedereen!
 
Terug
Bovenaan