<p>Goeiemorgen,</p><p>Afgelopen cyclus deed ik ovulatietesten (paarse CB met smiley). Ik had een positieve ovulatietest waarbij we de twee dagen nadien geklust hebben. </p><p>Ik ging er dus vanuit dat ik na exact 2 weken zou menstueren. </p><p>Afgelopen dinsdag was het exact 14 dagen na mijn positieve ovulatietest. Ik ga er dus vanuit dat afgelopen donderdag 2 weken na mijn effectieve ovulatietest was. Gisterenochtend, zaterdag (NOD2), deed ik een zwangerschapstest (Predictor Express) gezien ik overtijd ben. De test was jammer genoeg negatief :-( </p><p>Momenteel op zondagochtend (NOD3) nog steeds niet ongesteld. De laatste week savonds wel steeds een opgeblazen buik en nu sinds 3 dagen pijnlijke tepels. Ook geconstipeerd en regelmatig krampen (maar komt misschien voort uit constipatie). </p><p>Ik dacht als je je effectieve ovulatie weet, je niet overtijd kan gaan met menstruatie. Maar lijkt nu wel zo te zijn? </p><p>Kan ik volgens jullie toch zwanger zijn? Kan menstruatie toch op zich laten wachten? </p>