Overtijd na vaccinatie

Hallo dames

Zijn er meerdere dames die overtijd zijn na hun COVID vaccinatie.

Zelf heb ik de eerste keer Astra gehad op 30 maart. Hierna niks gemerkt
17 juni heb ik de 2de Astra gehad toen zat ik net op het einde in mijn ongesteldheid
17 juli ongesteld geworden.

12 augustus misselijk geworden dit hield een paar dagen aan
Zou denken dat ik de 18de ongesteld zou worden maar nog niks.

Zelfs een paar testen gedaan (laatste op 20ste) met negatieve uitkomst.
 
Ja hierover zijn de laatste weken meerdere topics geopend, veel vrouwen zijn te laat of onregelmatig ongesteld na de 2e vaccinatie.

Collega van me had altijd een keurige cyclus van 27 dagen, na de vaccinatie is dit al 3 maanden lang meer dan 35/40 dagen. Ze zit nu al in ronde 4 voor een kindje terwijl ze bij haar andere 2 dochters in ronde 1 zwanger was. Het vaccin brengt je lichaam nogal van slag, wat hormonen betreft. Dat is me wel duidelijk want ik hoor dit heel veel om me heen.

Daarom voor mij geen vaccin. Ik ben veel banger voor zulk soort vage bijwerkingen en bang dat ik niet meer zwanger zal raken of dat m'n hele lijf maandenlang van slag is. Liever krijg ik nogmaals corona, ik heb het al gehad en was amper ziek. Tuurlijk is dit bij iedereen anders, maar het vaccin is geen wondermiddel, dat is me wel duidelijk ondertussen.
Ik hoop voor je dat je menstruatie snel komt en dat alles gauw normaal wordt.
 
Sorry dat ik het zeg maar aan zo'n reactie hierboven - waarin je zegt waarom je geen vaccin wilt - hebben andere meiden niet zoveel levb. ;-) 
Ik ben ook overtijd na mijn 2e Pfizer vaccin, en flink ook. Zit nu op dag 52 terwijl mijn laatste cyclussen als volgt waren: 44 - 41 - 40. Heb vorige week nog getest. Ga denk ik maandag (een week na de vorige test) weer eens testen. Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben maar je weet het niet. Succes!
 
Ja we zijn wel aan het proberen dus elke negatieve test is weer een teleurstelling.
En nu ik al zo lang over tijd ben twijfel ik wel steeds en steeds meer of ik wat moet doen.
We willen heel graag nog een 2de en heb ik er nu wel goed aan gedaan dat ik die vaccinatie heb genomen.
Er spookt van alles door mijn hoofd.
En tegelijkertijd werk ik in de zorg en wil ik niet mijn cliënten besmetten.
Is heel dubbel allemaal.
 
Hier ook flink overtijd. Normaal een cyclus van 28 dagen. Na de eerste vaccinatie 3 dagen te laat maar nu bijna 10 dagen. Het voelt een beetje alsof m'n lichaam kapot is. De eerste week had ik continu krampen en het gevoel dat mijn menstruatie eraan kwam, dat lijkt nu iets minder.. Wij zijn aan het proberen voor ons eerste kindje, is allemaal al spannend genoeg. 
 
Terug
Bovenaan