Overtijd, negatief testen, toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Wie heeft hier ervaring mee?

Ik had gisteren ongesteld moeten worden. Mijn cyclus is redelijk regelmatig!
Maar ik heb dus nog geen duivel gezien.

'Mijn temp is nog hoog (37), mijn borsten gevoelig, heb bobbeltjes op mijn tepels,bij vlagen misselijk en duizelig.  

Ik heb getest met clear blue.  

Bij mijn eerste zwnagerschap teste ik op mijn NOD dik positief!

Wat dneken jullie ervan?

Ik ga vandaag maar eens een kruidvat test halen, die schijnen erg gevoelig te zijn!

Groetjes Roos

hoi mamaroos

ik heb ook zoiets vergelijkbaars...
NOD 22 jan.

gister test gedaan...heeeeeel inieminie vaag streepje te zien.
vanmorgen weer negatief getest.

hoe lang blijft zo'n streepje in het scherm staan? want na een half uur was hij ook weer verdwenen.. ik snap er helemaal niks meer van..

voor jou..zou ook gewoon weer gaan testen.met idd wat gevoeliger testen,
ga ik volgende week ook maar ff halen..

succes!

hallo,

ik heb dat met mijn 2e zwangerschap ook gehad. mij werd toen aangeraden om 2 dagen te wachten en dan s ochtends de test te doen. en ja hoor! zwanger!
dus misschien even geduld? oh en de pridictor testen (hoop dat ik het goed schrijf)
zijn erg goed! ook heel gevoelig

suc6 er mee!! gentry

Hoi

Aan je verschijnselen te zien en je temp zou je toch denken dat je zwanger bent. Ik had het ook bij mijn tweede zwangerschap had ik ook steeds zulke tekenen en ook een negatieve test, maar 2 dagen later een vette positieve test. Dus als ik jou was zou ik gewoon morgen of overmorgen weer een test doen en dan misschien een ander merk.

Ik wens je veel succes. Laat je het nog even weten als je zwanger bent?

Gr.

Hoi mamaroos,

Als ik jou was zou ik over twee dagen nog eens testen.

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Bij mijn vorige zs was ik de 3e keer zwanger. Ik had een cyclus van 26 en 28 dagen. Ik heb nu een test gedaan op dag 29 en vandaag op dag 33. Beiden testen negatief...
Ik had de goedkope testen van het kruidvat gekocht (2 in een doosje voor 5 euro)
Toch twijfel ik omdat ik nog steeds niet ongesteld ben, ik moe ben, chagerijnig, pukkeltjes heb enz. Misschien psychisch...
Vandaag hebben we een CB test gekocht. Ik durf hem nog niet af te nemen. Ookal zijn we pas net bezig, ik vind een negatieve test echt iets om supercahgerijnig van te worden...

Ik denk dat ik het er morgenochtend nog 1 keer op waag. Dan weer negatief...dan wacht ik het echt maar af...

Spannend hè?!

Mamaroos, ik hoop voor je dat het 'raak'is!

PS. iemand overigens ervaringen met die GOEDKOPE kruidvat tests (2 voor 5 euro?) Alle negatieve reacties zijn meer dan welkom        

hej mamavwout

even over die test. ik vond hem verschrikkelijk irritant! sorry maar ben er egt eerlijk over zou hem niet aan iemand aanraden en ook zelf niet meer halen .

je hebt er ook 1 van de kruidvat voor 7euro die is wel goed maar dan heb je er 1tje

groetjes gentry

Terug
Bovenaan