Overtijd negatieve test..1 “positieve” na afleestijd

<p>Hé!</p><p>Vandaag ruim een week overtijd. 2 dgn na NOD 2 dagen een klein beetje bruin bloedverlies gehad. Alle testen (action) negatief. 1 test snachts om 04.00 gedaan en naar bed gegaan om 08.00 stond er een extra streepje...indrooglijntje?</p><p>Vanochtend weer een test gedaan negatief en hem ook minstens 4 uur laten liggen, ik dacht eens kijken of daar ook een lijntje komt. Niet dus, deze blijft wit.</p><p>Heb altijd met action getest, positief kwam direct. Maar heb nog nooit een menstruatie overgeslagen. Wordt hier erg onrustig van. </p>

Na afleestijd helaas niet meer geldig. Ik zou over 2 daagjes nog eens herhalen. Ik had 3 maanden geleden ineens een cyclus van 40 zonder eisprong dus alles is mogelijk... Heb je anders een foto van de test? Mupload kan je gebruiken om een foto te plaatsen 

8ktx07v66w.jpeg

Dat is wel een heel duidelijk streepje voor een indroogstreepje. Het is natuurlijk niet geldig, maar om het uit te sluiten of bevestigen dat je zwanger bent zou ik toch een kruidvat test (2 stuks voor 5 euro) halen. Did is een stukje duidelijker. Succes! 

Terug
Bovenaan