Overtijd, negatieve test, allerlei symptomen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Graag zou ik jullie mening/ervaring/tips willen horen over het volgende;</p><p>mijn partner en ik zijn al 6 rondes bezig om onze kinderwens te vervullen :) </p><p>Deze maand is echter anders.</p><p>ik heb netjes mijn ei gehad en mijn LF is altijd (hoe lang mijn cyclus ook is) 11 dagen. </p><p>Ik heb op vrijdag wat bruin verlies gehad (11dpo) en op NOD (12dpo) ook.</p><p>het was zo minimaal dat een inlegkruisje niet nodig was. </p><p>Sinds vrijdag ook gevoelige borsten en wat “getrek” en “krampjes”.</p><p>vandaag dus 1 dag overtijd :)</p><p>Helaas had ik vannochtend een negatieve test. </p><p>Voor de zekerheid heb ik er 2 gedaan met ochtendurine (een gevoelige 10miu en een normale 25miu) </p><p>wat zou dit volgens jullie kunnen betekenen, heeft iemand dit ooo meegemaakt en/of nog tips hoe ik dit verder moet aanpakken?</p><p> </p><p>alvast vriendelijk bedankt en een hele fijne zondag gewenst :D</p>
 
Als je ongesteldheid niet doorzet overmorgen weer testen met gevoelige test.. Jan gewoon zijn dat je hcg nog wat laag is. Succes hoop het voor jullie
 
Met een korte LF is het logischer dat je later dan nod pas positief test. Veel mensen die netjes een LF van 14 dagen hebben testen ook pas opof nad nod positief. Ik denk dus: nog even geduld hebben (weet ik, moeilijk). Over een dag of 2 weer testen?
 
Terug
Bovenaan