Overtijd, negatieve test

<p>Ben nu 4 dagen overtijd op dag 39 van mijn cyclus, de ochtend een test gedaan maar deze was negatief. Niet zwanger of te vroeg getest. Wat heb ik een hekel aan die onzekerheid zeg. </p><p>Iemand ervaring mee? </p><p> </p>
 
same here.. ik wacht maar af tot vrijdag voor ik weer een test doe. Ik ook 4 dagen overtijd vandaag en heb eisprong gemeten op 26-27 dec..  Succes met afwachtten!
 
Liefs San
 
Grappig dan hebben we exact dezelfde cyclus op het moment. Ik ga donderdag maar weer testen want dit weekend vertrek ik op wintersport. 
Jij ook heel veel succes met wachten! Dagen gaan zo lekker traag...
 
 
Ben je misschien nog niet zo lang gestopt met anticonceptie? Misschien is je cyclus daarom nog wat onregelmatig? Ik had in het jaar nadat ik stopte met de pil steeds een andere cyclus, varierend van 30 tot 60 dagen, heel vervelend.. Succes!
 
ik ga volgende week haha en hoop dan ook wel duidelijkheid te hebben. wij zijn 9 maanden bezig en de laatste maanden heb ik steeds een cyclus van 31 dagen. Ik meet ook met testen mijn eisprong.. al heb ik nu wel ergens gelezen dat testen een verhoogd hormoon kunnen meten maar dat nog niet betekend dat je ei ook echt springt :S
verwarrend allemaal !
Succes met wachten en testen, hoe lang zijn jullie al bezig?
 
Hoi @Jolien, Ik herken dit wel hoor! Ik heb mijn test gedaan toen ik 6 dagen over tijd was en die was negatief. Gister (op 9 dagen overtijd) opnieuw getest en die was positief! De VK zei ook dat je cyclus wat langer is deze ronde en dan kan het nog even duren voor het HCG hormoon zichtbaar is. Misschien over een paar dagen nog eens testen? Succes!
 
Ik ben al langer als een jaar niet meer aan de pil. Niet persee om zwanger te worden toen. Mijn cyclus is wel onregelmatig maar zo lang is hij nog niet geweest. Afwachten dus ben ik bang. 
 
Terug
Bovenaan