Overtijd negatieve test

<p>Dag dames,</p><p> </p><p>Nieuw hier, maar lees al een tijdje de forums mee. We proberen zwanger te worden, maar wat is dit spannend zeg.</p><p>7 maart gestopt met de pil. Vorig jaar maart, april, mei ook gestopt geweest, had toen direct een regelmatige cyclus van 28 dagen, maar in juni weer gestart met de pil.</p><p>Nu dus een jaar later weer gestopt. Netjes bloedverlies gehad na 3 dagen en 25 dagen later werd ik eerste keer ongesteld. Dat was 3 april. Inmiddels zijn we 31 dagen verder. Sinds 5 dagen enkel in de ochtend last van buikkrampen. </p><p>Eergisteren en vandaag getest met een vroege test, maar beide keren negatief. Super balen.. </p><p>Nu kan het natuurlijk dat ik een lange cycles heb, maar in het verleden heb ik nooit zo'n lange cyclus gehad. Ik wil mezelf ook niet gek maken en elke dag testen. Wat raden jullie mij aan om te doen?</p>
 
Je cyclus zal nog onregelmatig zijn na de pil. Ik had toen ik gestopt was met de pil ook 4 maanden een regelmatige cyclus en daarna veranderde dat ineens. Dus ik zou een paar dagen afwachten, als je dan nog niet ongesteld bent nog eens testen met een goedkope zwangerschapstest. Of als je het volhoudt een week afwachten en dan testen.
 
Terug
Bovenaan