overtijd, negatieve test

Hoi allemaal.

Ik heb mama van een prachtige zoon en nu zouden we het heel leuk vinden om nog een kindje te mogen krijgen.
Een week of 6 geleden ben ik begonnen met intermitted vasten, door de weeks. nooit ergens last van gehad. Cyclus is ook niet echt veranderd, eisprong is er ook gewoon.

Vorige maand had ik ineens enorme krampen 6 dagen voor NOD. en 2 dagen later veel bloedverlies. Denk dat de innesteling is mislukt.
Deze maand.... Gemiddeld is mijn cyclus 24 dagen. gisteren was NOD, dus dag 25.
Maar niks, ook geen voortekenen. Wel pijn in mijn rug gisteravond, maar thats it.

Gisteren en vandaan test gedaan, maar negatief.

Ik word onzeker over alles. komt dit nou doordat ik ben gaan vasten door de weeks, ook al doe ik dat al langer? wat is er mis? Verder zijn er namelijk geen veranderingen of andere dingen, waardoor een menstruatie uit kan blijven.

Graag jullie advies
 
Ik denk niet dat het met het vasten te maken heeft. Maar ik ben geen deskundige. Ik ben zelf ook 3 dagen overtijd terwijl ik echt een hele regelmatige cyclus heb. Ook de rug en buikpijn die ik normaal heb voordat ik ongesteld word. Vandaag weer testje gedaan en weer negatief. Snap er ook niks van. Kan niks anders doen dan afwachten !
 
Ben wel eens 14 dagen over tijd geweest en niet zwanger. Geen idee waardoor het kwam. Twee rondes later was ik wel zwanger terwijl ik niets heb veranderd. Ik denk dus niet dat het door het vasten komt. Zolang je nog een cyclus hebt, moet het gewoon kunnen.
 
He wat vervelend is dat als het uitblijft maar de testen ook negatief.
Toen wij voor ons eerste kindje gingen heb ik dit ook gehad. Ik heb toen zelfs letterlijk een hele maandcyclus overgeslagen en de cyclus daarop ongesteld geworden volgens de 'telling' als ik de vorige menstruatie gewoon had gehad. Heel raar, alsof er een maand verdwenen was!
Nadat ik dus weer ongesteld was geworden alsof er nooit iets was gebeurt dacht ik toen de menstruatie daaropvolgend weer uitbleef: tja gaan we weer, slaan we weer ineens een maandje over! Toen bleek ik wel zwanger!
Het hoeft dus ook echt niks te zeggen over je kansen van slagen in de maanden daarop... Heel typisch.
Als je kijkt naar welke dingen er al invloed op je cyclus kunnen hebben vind ik het überhaupt al wonderlijk als het voor langere tijd lukt om een regelmatige cyclus te hebben. Wel heel vervelend, want het blijft natuurlijk erg onzeker.
Kijk het even een weekje aan en test dan desnoods nog een keer. Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan