Overtijd, negatieve testen, regelmatige cyclus!

A

Anoniem

Guest
Wie heeft hier ervaring mee?

Afgelopen donderdag had ik mijn NOD! Geen enkele rode smurf gezien...
Inmiddels drie testen (clear blue en predictor) verder...allemaal negatief!

Mijn cyclus is altijd keurig 28 dagen!

Ik heb al een zoontje van 10 maanden! Bij hem was er op mijn NOD dag een hele duidelijke tweede lijn te zien!

Nu weet ik dat het kan dat het HCG hormoon wat later op gang komt nu....
Maar hier kan ik dus echt niet tegen....word er helemaal onzeker van!

Wie heeft hier ervaring mee en hoe is het afgelopen?

Groetjes, Roos

HOI ROOS
Dus nog steeds niks ....! hoe kan dat nou......?
ik heb er geen ervaring mee, maar mjin cyclus is altijd 28, 30,31,27 25 dagen dus t schilt steeds een beetje....
dus misschien is je cyclus een beetje in de war ofzo   ...
hoop dat je snel duidelijkheid hebt..!!!!\
XXX liefs lilian30

Ha mamaroos,

hier klusbabe bieb.

Weet je nog, dat ik ook negatief testte op vrijdag (NOD donderdags van te voren), en zondag had ik wel pos. getest. Misschien ben je nog paar daagjes te vroeg?
Hoop zo dat je toch zwanger bent!!

Hoi Roos,

Ik heb hetzelfde gehad een paar weken geleden, was 1 week overtijd, 2 testen negatief en een paar dagen toch 2 testen met een licht 2e streepje!! Dus het kan wel zo zijn dat je HCG-gehalte nog te laag is.
Helaas is het bij mij alsnog in een vroege miskraam geëindigd, ik duim voor je dat je toch nog positief test binnenkort.

Groetjes,
Angel

Hoi Roos,

Ik heb het zelfde gehad bij mijn 1ste zwangerschap. De test was toen pas positief met 6 weken. Hoop dat je gauw duidelijkheid heb.

Liefs Patricia

He Roos, nou ze vallen wel wat zwaar op de maag hoor die schoenen ;-)   Nee, meid, ik vind het vreselijk vervelend voor je. Echt frustrerend zeg! Ik hoop dat je nu snel wat meer duidelijkheid krijgt. Ieder geval eind van de week he?
Sterkte met wachten. Ik blijf het in de gaten houden hoor, want ben vreselijk nieuwsgierig.

xx Luna

Hoi Roos,

Het kan best hoor, ik ben laatst ook naar de ha geweest, 9 dagen overtijd en negatieve tests. Maar mijn ha gaat pas testen na 2 weken, omdat de eisprong vertraagd kan zijn, en het komt zelfs voor dat je een keer helemaal geen eisprong hebt. In zo'n geval duurt het langer voor de RD komt.
Tis niet leuk, baalde zelf stevig, aan de andere kant ga ik mezelf niet meer gek maken als ik minder dan 10 dagen o.t. ben.

Sterkte!

Terug
Bovenaan