Overtijd of lange cyclus?

Hoi dames,

Sinds september gestopt met de pil en nooit gedacht dat ik het zo spannend zou vinden elke keer. Heb de eerste 2 keer een cyclus gehad van 26 a 29 dagen. Best prima, dacht ik zelf. Nu zou ik dus eigenlijk ergens afgelopen weekend ongesteld moeten worden... Maar niks. Ik kon het gisteren niet laten en heb getest: negatief... Wat denken jullie? Toch nog maar wachten tot bijv donderdag? Of zou ik nu gewoon een lange cyclus hebben?
Heb wat gevoelige tepels, soms wat krampjes onderin, last van mijn onderrug gehad dit weekend, en soms ineens wat misselijk. Maar ja, had dit vorige maand ook wel een klein beetje (op de pijn in onderbuik en onderrug na)
 
Dag Maartje, 
Het kan zeker geen kwaad om nog een keer te testen over een week als je nog steeds niet ongesteld bent? Testen en meten kan altijd, mits je er natuurlijk te veel stress aan overhoudt. 
Je had hele nette cyclussen sinds het stoppen met de pil, het kan deze keer langer zijn, dat weet je toch nooit. Of je bent wel zwanger en dat zou relatief snel zijn na het stoppen met de pil in september!
Dat zou gaaf nieuws zijn toch? Ben benieuwd. 
Ben zelf sinds mei gestopt met de pil, heb een erg lange cyclus, varieert van 39 tot en met 46 dagen en is sinds het stoppen met de pil nooit hetzelfde aantal dagen geweest, daar kwam ik pas na een tijd achter toen ik mijn cyclus ging berekenen. 
Inmiddels ook in de weer geweest met ovulatietesten om te checken of ik wel een eisprong zou hebben. Deze maand was er gelukkig een eisprong zichtbaar op dag 20! Mijn NOD zou aankomende zondag ongeveer zijn (ondanks mijn onbetrouwbare cyclus) dus spannend en dan ook testen. Moet zeggen dat ik me iedere maand wel op momenten 'zwanger voelde' of ook gevoelige borsten dacht te hebben maar je lichaam kan je aardig voor de gek houden. 
Welke zwangerschapstest heb je gebruikt? 
 
Hoi Noor,
Ja het zou zeker heel snel zijn! En enorm gaaf ook natuurlijk!
Mijn man heeft namelijk chemo en bestraling gehad in 2015 dus het is toch wel een beetje extra spannend of het allemaal niet beschadigd is hierdoor. Ik denk dat ik komende periode ook maar eens aan de slag ga met ovulatietesten, als ik toch opeens ongesteld wordt deze week. Dan heb ik daar wat meer hou vast aan inderdaad.
Ik hoop voor jullie dat het wachten en de onzekerheid ook snel voorbij is en je een positieve test in je handen hebt!
Ik heb die van clearblue gebruikt, wilde zeker een goeie test hebben. Heb voor donderdag een kruidvat test in huis.
Spannend!!
 
Terug
Bovenaan