Overtijd of toch niet!!??

zeg wel dat ik overtijd ga, maar eigenlijk zegt mijn gevoel me dat ik eerder ga bevallen wat raar he! Ben bij beide zwangerschappen overtijd gegaan, 8 en 4 dagen. En houd nu ook in mijn hooft dat ik later zal bevallen (anders duurd het wachten ook zo lang) Maar als ik eerlijk ben heb ik dit keer sterk het gevoel dat ik de uitgerekende datum niet ga halen!! Heb dit de vorige keren helemaal niet gehad.
Zal je zien dat ik nu 2wk overtijd ga,hahhahahahahaha. Ach over een dikke maand zullen we het wel zien!

Groetjes Anne

Hoi Anne,
ik heb hetzelfde gevoel. ben al helemaal klaar, alles is in huis en ik merk dat ik mij steeds meer bezig ga houden met 'straks'. Spannend!
groet, jessica

ik denk al een hele tijd dat het een paar dagen eerder komt. volgens de vk komt het ook eerder... zeker als ik geen rust ga houden....

Afwachten dus.... kan maar zo zijn dat ik 2week overtijd ga.... we zien wel.... vind het allemaal wel spannend worden nu

Ik was er stellig van overtuigd dat de baby later zou komen, maar met de grootte van dit kindje begin ik er nu wel aan te twijfelen.

Toen de verloskundige me gisteren belde begon ze erover dat als ik nu al weeën zou krijgen ik meteen moest bellen... snapte eigenlijk niet zo goed waarom ze dat zei. Van weeën is nog echt geen sprake volgens mij... Kindje moet eerst maar eens goed gaan liggen!!

Ik ga er maar vanuit dat ik wel weer (wat) overtijd ga maar idd wat miekje82 zegt doordat ons manneke wat groter is dan gemiddeld en dan al wel goed ligt zou het zomaar iets eerder kunnen.
Maar ik wacht wel af en ga maar niet van de uitgerekende datum uit want bij floortje ging ik er ook overheen terwijl iedereen zei jij..............jij bevalt eerder jaja 13 dag overtijd!!!!!

Ga er ook maar vanuit dat ik wel laat zal zijn.. maar stiekem hoop ik op week 39 ofzo... gewoon mooi op tijd, toch nog een aardig vetlaagje kunnen ontwikkelen.. dat zou toch ideaal zijn ;-) lol.
He, ik kan ook nergens anders meer over nadenken!

Terug
Bovenaan