Overtijd, ongi-gevoel, test; negatief. Toch zwanger?

A

Anoniem

Guest
Dag Allemaal!

Misschien kan ik deze vraag beter op het al-zwanger-forum stellen, maar toch liever eerst hier. Ik lees zo af en toe over situaties waar vrouwen wel zwanger zijn, maar in het begin toch negatieve testen hadden. Kan dat?! En kan je dan ook wel de ongi-gevoelens hebben zoals kramp enzo?

Ik begrijp mijn lichaam niet meer hoor...

Liefs, Marian

He meid dat kan zeker zo zijn ja!!!
Ik weet niet hoelang je overtijd bent, maar wacht het gewoon af....
Hopelijk ben je gewoon zwanger!!!!

liefs Chahida

ik heb van meiden gehoord dat de eerste 3 testen nega waren en toch zwanger... alles is nog mogelijk, wanneer ga je de volgende test doen??
Succes en niet te veel stressen, want mocht je toch niet zwanger zijn, dan kan het nog uitgesteld worden omdat er zoveel spanning in je lijf zit...
Veel leuke dingen doen dus!!!!
 Marianne

Hallo Marian,

Ik heb hier een schema voor je waaruit je kunt bereken hoever je ben zodat je kunt zien dat het mogelijk tm 14d na nod nog steeds neg. te testen. De meeste testen met een hcg waarde van 25. Je kunt uitzoeken bij welkr waarde jou test uitslaat.

gerekend vanaf ELM (eerste dag laatste menstruatie)
    IU/L of MIU/ML
gerekend vanaf bevruchting

Niet zwanger
    < 5
    -

21 dagen
    0 - 5
    7 dagen

28 dagen
    3 - 426
    14 dagen

35 dagen
    18 - 7.340
    21 dagen

42 dagen
    1.080 - 56.500
    28 dagen

49 - 56 dagen
    7.650 - 229.000
    35 - 42 dagen

57 - 78 dagen
    25.700 - 288.000
    43 - 56 dagen

79 - 100 dagen
    13.300 - 253.000
    57 - 78 dagen

2de trimester
    4.060 - 65.400
    17 - 24 weken

3de trimester
    3.640 - 117.000
    25 weken - bevalling

Na bevalling
    < 5
    -
Ik hoop dat dit helpt.

Succes Nathalie

Hoi Marian,

Ik heb hetzelfde. Ik ben 27 mei voor het laatst ongi geweest. Goed wezen klussen maar nu nog steeds niet ongi geworden. 4 testen gedaan, de  2e gaf een heel vaag streepje. Ik later bij de Kruidvat een 3e gehaald en die gaf niks aan.. Begrijp er niks meer van.
Heb heel de tijd het gevoel dat ik het ga worden, pijn in mijn onderrug en buik maar het is er nog steeds niet! Het is nu dag 44. Hoop niet dat het heel lang gaat duren.
Ik ga maandag nog een test bij de apotheek halen. Maar verwacht het niet meer eigenlijk!

Hoi Rietje10,

Je hebt dus al een test gehad met een licht streepje?! Ik dacht dat altijd de regel was; een streep = een streep! En ik wil geen negatieve reclame maken voor Kruidvat, maar mijn test was ook van Kruidvat. Jij hebt dus na een test met een licht streepje een test van de Kruidvat gedaan met helemaal geen streepje?! Dat is toch raar?

Heeft er iemand tips voor heel gevoelige testen?

Het vreemde is dat ik wel steeds het gevoel heb dat ik ongi ga worden, ik heb de krampen e.d. al gehad, maar nog steeds niets... Maar misschien ben ik wel te enthousiast en ben ik er teveel mee bezig.

@Na; dat is erg handig zo'n tabel! Er zijn dus wel meer vrouwen die negatief testen en toch zwanger zijn. Ik heb natuurlijk ook wel erg vroeg getest, zo ongeduldig ben ik dan ook wel weer. 1 dag na NOD...

Meiden; bedankt voor al jullie reacties!

Liefs, Marian

Hoi Marian,

Je stelt precies de vraag die ik nu ook wilde stellen. Ik heb wou bewust een week wachten omdat ik hoorde dat sommigen pas later na NOD positief testen na eerst negatief getest te hebben. Ik had donderdag  6 juli mijn NOD en heb er vanmorgen toch maar een testje aan gewaagd, ook negatief. Die van mij was van het eigen merk van DA (healtyfarm bv).
Ik had woensdag ook flinke ongi krampen, maar tot op heden dus nog niets.. Ik zit nu eigenlijk te wachten tot de duivels komen...
Het schema van Na vond ik heel handig, meteen de gebruiksaanwijzing van de test erbij gepakt, maar daarin kan ik niet vinden bij welke hgc-waarde die aanslaat.

Nou ja, toch maar geduld hebben en wachten, of  op de duivels, of op een positieve test, al ga ik meer van het eerste uit.

O ja, ben trouwens ook wel benieuwd welke test nou het meest positief gevonden wordt door iedereen, en of er inderdaad meer eerst negatief getest hebben en later wel positief.

groetjes,

Hoi,

Ik heb t zelfde, ben morgen 21 dagen overtijd, heb elke keer van die krampen maar in t midden van mijn buik en niet zoals aan de zijkant als ik ongi wordt.. Ben niet echt misselijk ofzo, maar nog steeds niet ongi.. Heb ook al 3 testen gedaan, alleen negatief!!
Ik ben nog nooit over tijd geweest, altijd regelmatige cyclus, maar de dokter zegt dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben omdat die testen behoorlijk betrouwbaar zijn, hij wil dan ook niet verder onderzoeken ofzo..?? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, lees hier ook van mensen die nergens last van hebben enzo.. Ik ga morgen weer een test kopen, toch maar... Afwachten

Succes allemaal!
Groetjes Anne

Terug
Bovenaan