overtijd test negatief, had iemand dat hier ook?

Beste ervaringsdeskundigen.

Ik kom uit het forum Zwanger worden, maar heb even jullie reactie nodig.
Ben net overtijd, en zoals een vrouw is kon ik het niet houden en een test gedaan, maar helaas negatief. Maar ik ben ook niet ongi. Heb wel tekenen, behalve de pijn in mijn rug en zij is nieuw, en ik  ben nooit overtijd. altijd al een jaar.  errug regelmatig ongesteld.

Wie had ook eerst een negatieve ( kruidvat) test.
en mag een heel klein beetje hopen offfff??????

Alsvast bedankt voor jullie reacties.
 
Niet meteen wanhopen, hoor. Zolang ongi wegblijft, kan het hoor!
Ik was 10 dagen overtijd toen de 6e test die ik deed eindelijk een beetje positief werd (heel vaag, maar manlief zag streepje ook). Was toen trouwens ook Kruidvat test. 2 dagen later was streepje een stuk duidelijker en toen hebben we echt ons feestje gevierd.

Het wachten is wel slopend... Je haalt je van alles in je hoofd!
Heel veel succes. Ik hoop dat de RD's wegblijven en de test straks toch positief is!

Groetjes,
Karin (28 wkn van 2e)
 
Bedankt voor jullie reacties,
ik dacht al bijna dat ik gek was.
de duivels zijn er nog niet dus..... wie weet.
maar voel ook geen andere gekke dingen.

Mocht ik niets hebben dan horen jullie het.
Bedankt voor jullie woorden, heerlijk zo'n forum.
want het is zo moeilijk dat je er met niemand over kan praten.

groetjes Daisy
 
Hoi,

Ik wil niet meteen je hoop de bodem in slaan, maar... Ik heb het ook gehad. Altijd heel regelmatig en ineens 3 weken over tijd!!! Maar helaas... Test negatief. En dat bleef zo tot ik na drie lange weken eindelijk ongesteld werd.

Ik voelde in die tijd ook steeds van alles aan mijn lijf, maar ik kan je niet vertellen of dat mijn eigen op hoop gebaseerde fantasie was, of dat er echt iets was.

Praat er anders eens over met je huisarts. Die van mij was heel meelevend en bood meteen ook verder onderzoek aan. Eerst bloedtest en later zelfs inwendig onderzoek om vast te stellen dat ik in elk geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Het was heel fijn om met eigen ogen te kunnen zien dat er echt niks in mijn buik zat. Wellicht dat ik daardoor enkele dagen later toch weer gewoon ongesteld werd.

Overigens was het een half jaar daarna wel raak.  (ben nu 29 weken)

Ik hoop voor je dat je  snel zwanger zult worden, of nog beter... nu al bent.

Nog 1 laatste tip.... Ga niet zitten klooien met vage streepjes, maar koop gewoon de digitale test van clear-blue. Die zijn misschien iets duurder, maar hij laat ook geen ruimte voor twijfel.

 
Hallo ik ben al 10dagen overtijd heb een zwangerschaptest genomen elke dag deze zijn negatief ! Ik ben dan maar bloed gaan laten trekken bij de huisarts wat bleek dat deze ook negatief is . Maar menstruatie blijft weg maak mij zorgen ... iemand dit meegemaakt en wat was dan de oorzaak waarom je menstruatie weg bleven en hoelang weg bleven ?? 
 
Terug
Bovenaan