Overtijd, test negatief

<p>lieve dames, ik zit met het volgende. Ik ben nu 4 dagen overtijd, heb allerlei sympoompjes gehad, test blijft negatief. Nu had ik vanmorgen heel klein beetje bloed, echt maar een drup. Rest van de dag ook niets meer. </p><p>Kan dit met een zwangerschap te maken hebben, ik bedoel zijn er dames die dit herkennen maar wel zwanger zijn? </p><p>Of heeft mijn lichaam mij voor de gek gehouden en is dit alsnog mijn periode?</p><p>Bedankt!</p>
 
Mijn cyclus is altijd stipt, zit nooit een dag verschil in. Dus uiteraard was ik dolblij dat de menstruatie wegbleef. Des te meer balen dat ik het vind dat er nu bloed is
 
Ik heb het ook wel eens gehad, oom wel s een week later dan normaal.. Huisarts over gehad, hormonen die ontregeld waren .. 
 
Zelf heb ik pcos. Soms maanden lang zeer regelmatig. En soms ineens paar dagen eerder of later. Het is bij mij tot nu toe niet gelukt zwanger te worden. 
Nu na 2 jaar eerste ronde clomid. En nu is vandaag mijn nod. Kan nog alle kanten op. Ik weet bij mezelf dat ik pas ga testen als ik een week over tijd ben om teleurstellingen van blanco tests te voorkomen. 
 
Lisetje, super naar. Ik ben ook al zo lang bezig. Periode zet zich niet door, vandaag vrijwel geen bloed en wat het was was bruin. Ik wacht nog steeds even af, maar anders bel ik de ha voor hulp. Erg frustrerend ook!
 
Terug
Bovenaan