Overtijd, test negatief

<p>Hallo dames.</p><p>Op 5/6 januari heb ik mijn eisprong gehad, dit weet ik door echo's ivm clomid.... Maar nu ben ik nog niet ongesteld geworden... Nu 1/2 dagen overtijd. Ook was de zwangerschapstest vanmorgen negatief..</p><p> </p><p>Ik voel ook geen nadere menstruatie, geen bruine afscheiding, wat ik normaal wel heb.. </p><p>Wel gespannen borsten..</p><p>Overmorgen nog een x testen? </p><p>Wat is jullie advies? Alvast bedankt ?</p>

Ik zou nog een weekje wachtten kan zijn dat je hcg te laag is anders bloed laten prikken. Dan weet je zeker dat je genoeg hcg hebt aangemaakt als je zwanger bent natuurlijk.

Hier hetzelfde schuitje, afgelopen vrijdag 17jan zou mijn nod zijn. Heb zaterdag en zondag getest beide negatief.. nu ga ik morgenochtend weer een poging doen. Vandaag echt beroerd.. heel erg misselijk en zelfs overgegeven en raar gevoel in mijn buik.

Heb jij inmiddels wel meer klachten?

Heeft zo kort na elkaar testen wel nut of kan je beter een paar dagen wachtten? Ik denk altijd je kan beter een paar dagen wachtten want dan heeft het hcg genoeg tijd om te stijgen.

[quote quote=10285903]Hier hetzelfde schuitje, afgelopen vrijdag 17jan zou mijn nod zijn. Heb zaterdag en zondag getest beide negatief.. nu ga ik morgenochtend weer een poging doen. Vandaag echt beroerd.. heel erg misselijk en zelfs overgegeven en raar gevoel in mijn buik. Heb jij inmiddels wel meer klachten?[/quote]
Ik had de nacht van zondag op maandag last van wat misselijkheid. Verder; wat zere borsten, snel vol qua eten, droge ogen, hoofdpijn soms... Maar niet overgeven, vorige zwangerschap ook niet gehad, helaas is dit geëindigd in een miskraam... 

[quote quote=10285907]Heeft zo kort na elkaar testen wel nut of kan je beter een paar dagen wachtten? Ik denk altijd je kan beter een paar dagen wachtten want dan heeft het hcg genoeg tijd om te stijgen.[/quote]
Ja dat denk ik ook.. 
Donderdag test ik nogmaals.
Vanmorgen geen 2e streepje, na leestijd wel.. maar dat is een indroogstreepje..

[quote quote=10285907]Heeft zo kort na elkaar testen wel nut of kan je beter een paar dagen wachtten? Ik denk altijd je kan beter een paar dagen wachtten want dan heeft het hcg genoeg tijd om te stijgen.[/quote]
HCG verdubbelt elke twee dagen. Het gaat dus op den duur heel snel. Je zou dus wel degelijk om de twee dagen kunnen testen

Ohw dat wist ik niet dat het hcg zo snel stijgt. Dat zou ik toch moeten weten na 2 kinderen. Ik testte altijd pas na 5 weken omdat ik bij mijn dochter vaak een negatieve test hen gehad en daardoor extra teleurgesteld was. Spannend! En houd je ons op de hoogte?

Terug
Bovenaan