Overtijd, testen negatief

<p style="text-align: right;">Hoi allemaal!</p>
<p style="text-align: right;"></p>
<p style="text-align: right;">Ik ben  sinds vorige zomer gestopt met de pil. Nog niet direct om aan kindjes te beginnen maar om al te ontpillen. Sindsdien gebruik ik een app en heb ik een heel regelmatige cyclus van 34 dagen.</p>
<p style="text-align: right;">Nu ben ik 8 dagen overtijd en blijven de testen negatief.</p>
<p style="text-align: right;">Het was niet de bedoeling om zwanger te worden (maar een kindje is natuurlijk wel welkom!) dus ik denk niet dat het van de stress is dat mijn menstruatie uit blijft. Ook voel ik mijn eisprong iedere maand en ben ik (bijna) zeker dat ik deze niet heb overgeslagen.</p>
<p style="text-align: right;"></p>
<p style="text-align: right;">Is er nog  iemand die dit heeft meegemaakt, of die raad voor me heeft?</p>
<p style="text-align: right;"></p>
<p style="text-align: right;">Groetjes elke xx</p>
 
Zit in hetzelfde schuitje! Ook vorige week ongesteld moeten worden had ook paar dagen buikpijn met vlagen maar is niet door gezet testen ook negatief
 
Kruidvat en clearblue! Ik heb met 1e zwangerschap ook pas later positief getest (uitgelopen op miskraam) maar het is erg frustrerend dat je niet weet waar je aan toe bent..

ga volgende week denk ik pas weer testen, elke keer die teleurstelling
 
Wat jammer om te horen Lisje!

Ben je al bij de huisarts geweest om bloed te laten trekken? Ik zou vandaag moeten bellen voor de uitslag maar ik durf niet goed..

&mrs Dimple, dat is ook vervelend dat je zo lang moet wachten! Ik zou gek worden. Veel sterkte xx
 
Nee niet bij dokter geweest ga er vanuit dat als ik negatief test het ook niet zo is en mijn lichaam me voor de gek houdt!

Spannend hoor snap wel dat je eng vind om te bellen, maar moet toch gebeuren kun je beter meteen doen anders blijf je erover malen! Zal duimen voor je!
 
Mijn lichaam houd me ook voor de gek, heb net geveld en ook negatief bij de dokter. Als ik over drie maanden nog niet ongesteld zou zijn moet ik terug voor verder onderzoek..

hou je me nog op de hoogte hoe het bij jou gaat?
 
Terug
Bovenaan