Overtijd. Testen? Of niet?

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,
Ik zit nu op dag 37 van mijn cyclus.
Ik ben sinds maart 2005 gestopt met de pil en eigenlijk wilden mijn vriend en ik wachten met 'voor het eggie klussen' tot september.
Maar al snel waren we de rubbertjes zat en nu doen we het eigenlijk zonder. Verder niks gepland, hou mijn ovulatie niet bij, vrij niet heel veel en al helemaal niet op de 'juiste' dagen en ben er dus maar weinig mee bezig.
Mijn eerste twee cycli waren 28 dagen en 31 dagen. Nu zit ik dus al op dag 37 en nog geen tekenen van ongi.
Wel continu beetje last van mijn buik, veel plassen (lichtgeel van kleur), maar verder niks. Geen pijn aan mijn borsten, niet moe, geen innestelingsbloeding, helemaal noppes.
Heb tijdens deze cyclus wel erge last van mijn tepels gehad, dus ik dacht dat dat door de eisprong kwam, maar nu dus niet meer.
Ik heb een test gedaan op dag 31 maar die was negatief. Wat denken jullie?
Toch nog maar eentje proberen?
Liefs, Billie

Hoi Billy,
Je hebt mogelijk te vroeg getest de eerste keer.
Bij mijn zwangerschap had ik absoluut geen zwangerschapsklachtjes, alleen steeds het gevoel dat ik ongesteld ging worden.
Als ik jou was zou ik er nog een testje tegenaan gooien hoor. Ik vind het al knap dat je zolang gewacht hebt. Succes!!

TeHa

hoi hoi

goh spannend hoor en ik weet een beetje hoe je je voelt ik ben vandaag 8 dagen overtijd   ( weet alleen niet hoelang mijn cyclus is , het is mijn tweede maand en de eerste maand niet bijgehouden) dus dan houd ik maar de 28 dagen aan.
Ik heb wel last van mijn borsten, gevoeliger, groter ,voelen anders)
maar aan de andere kant heb ik wel continue het gevoel dat ik ongi moet worden, buikpijn, rugpijn )
Dus heb geen idee, ik voel me ook niet echt zwanger, sommige mensen hebben dat wel....

ikzit nu te twijfelen of ik ga testen, maar vind dat ook wel spannend..

als ik jou was zou ik nog een test kopen van een ander merk, of andesr naar de huisarts gaan ofzo..

sterkte ermee en hou me op de hoogte
\
tobi

Terug
Bovenaan