Overtijd, zw negatief ovu licht positief

<p>Hi dames,</p><p>Ik heb een regelmatige cyclus. Deze maand heb ik seks gehad op de dag van positieve ovulatietest en 2 dagen erna in de ochtend. Nu zou ik gisteren ongesteld moeten worden. Ik heb normaal last van bepaalde kwaaltjes. Nu nergens last van en geen bloed te bekennen. Vanmorgen een kruidvat 2v5 test gedaan en die was negatief. Ik wilde net nog een keer testen maar ik had geen testen meer. Wel ovulatietesten. Ik heb er 2 gedaan en de tweede streep is erg zichtbaar. <br /><br /></p><p>Zou het kunnen dat ik wel zwanger ben aangezien de ovu testen best zichtbaar zijn? Na mijn ovulatie test ik normaal bijna omo wit op de ovulatie testen dus ik vond dit heel vreemd. Overigens had ik maandag (1dag voor nod) al een tampon ingedaan voor de zekerheid, ik zat in een lange vergadering. Toen ik de tampon verwijderde zag ik een klein beetje roze slijm. Zou dat de innesteling bloeding kunnen zijn?<br /><br /></p><p>Ik hoor graag jullie meningen.</p><p>Gr, Marloes</p>
 
Hey,
Sorry geen antwoord. Zou niet weten of ovu testen positief worden bij zwangerschap...Maar heb je toevallig vandaag nog zwangerschapstest gedaan?
 
Ovulatie testen kunnen zeker reageren op hcg. Hier ook gedaan bij gebrek aan een zwangerschapstest.

Ik zou gewoon over 2 dagen nog eens een zwangerschapstest doen
 
Terug
Bovenaan