Overtijd... zwanger?

<p>Hoi hoi! <br /><br /></p><p>Ik had een vraagje.. Ik heb in juni voor het laatst seks gehad en ben toen ook nog ongesteld geworden, nu in Juli had ik afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar nog steeds niks (nu dus 5 dagen overtijd). ik had er al een vreemd gevoel bij omdat ik altijd een week voor menstruatie last krijg van gevoelige borsten etc. Alleen heb ik nu nergens last van. Ik heb geen menstruatie klachten of symptomen maar ook geen zwangerschap symptomen.. Ik weet dat ik kan testen om het zeker te zijn maar ik wil niet teleurgesteld worden, misschien meerdere mensen die zich herkennen in mijn verhaal? </p>

Hoi hoi. Dat van die borsten herken ik zeker! De maand dat het raak was bij ons, had ik ook ineens geen gevoelige borsten voor mijn nod. Normaal altijd! En de echte zwangerschapskwaaltjes kwamen pas na zes weken. Ik zou morgenochtend testen als ik jou was. Maar je kunt natuurlijk ook nog even wachten. Ik duim voor je ?

Oh sorry! Ik begreep niet dat je geen seks hebt gehad haha. Als je geen seks hebt gehad dan kan je inderdaad niet zwanger zijn. 

Ik heb vorige maand voor de laatste keer seks gehad. De reden dat ik twijfel is omdat ik wel verhalen heb gehoord van mensen die innesteling bloeding hebben gehad maar dachten dat ze gewoon ongesteld waren de eerste maand of mensen die een paar maanden nog wel bloedingen hebben gehad.. vandaar. Maar het zou inderdaad ook niks kunnen zijn 

Terug
Bovenaan