Overtijd

xLauwterd

New member
Hoi!
Vorig jaar september heb ik een miskraam gehad. Na alle ellende nu ruimschoots achter mij gelaten te hebben, dachten mijn vriend en ik 'we zien wel' wanneer ik weer zwanger zou worden. Ik ben zo bang dat de cystes weer terug zijn.. Na mijn vorige zwangerschap had mijn lichaam zich gereset en had een cyclus van 32 dagen waar in mijn klok gelijk op kon zetten. Was in het begin heel veel ermee bezig, voornamelijk door mijn PCOS. Ik had het eigenlijk los gelaten, maar... 16 juli zou ik ongesteld moeten worden. Maar ben het dus niet! Heb al 3 testen gedaan, alle 3 negatief. Ben inmiddels 7 dagen overtijd en heb wel wat kwaaltjes. Misselijk, buikpijn en humeurig zijn wel de 3 overheersende en voel me zo opgeblazen als een helium balon . Wie had er ook pas 'laat' een positieve test? Ik ga morgen weer een setje halen en woensdag testen. Ik ga ook de HA bellen voor een bloed onderzoek. Ik voel me zo onzeker op het moment!
 
Heb eens gehoord dat als je pcos hebt zwangerschapstesten niet altijd positief worden als je wel.zwanger bent...
Zou grwoon je HA bellen
 
 Hoi dames,
In maart hebben mijn man en ik besloten voor een 2e kindje te gaan. Ik had meteen een regelmatige cyclus van 30 dagen.
Ik zou afgelopen zaterdag 22/7 ongesteld moeten worden. Zondagochtend getest, negatief. Nu 4 dagen overtijd..
 
Ik heb trouwens wel wat kwaaltjes zoals gevoelige onderrug, vlagen van misselijkheid, gevoelig ter hoogte van m'n eierstokken, heb het constant warm en zodra ik in m'n bed lig voelt mijn lichaam heel onrustig..
Ik ben van plan om donderdagochtend weer te testen..
 
Terug
Bovenaan