Overtijd

Hi allemaal!

Kunnen jullie mij helpen ?

Ik ben sinds juni 2017 gestopt met de pil en samen met mijn vriend besloten dat wij ervoor gaan. Voor gaan? Ja op onze manier. Wij hebben ervoor gekozen om het op onze manier te doen. Als het komt.. komt het. Dat is onze instelling! Wij willen juist niet alle datums in de gaten houden. Zoals wanneer ben ik vruchtbaar? Omdat wij graag verrast willen worden.. maar dat gaat wat moeilijker dan verwacht. Toch (wat ik juist niet wil) ben ik er iedere dag mee bezig..

De laatste keer dat ik ongesteld ben geworden was 15 januari 2018, dit duurde ongeveer 4 dagen. En ik ben nu nog niet ongesteld.. helaas zijn de testen niet positief!

Wat moet ik doen? En hoe zit het?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Weet je wel je cyclus lengte? Want daaraan kan je kijken hoelang er bij de vorige keren tussen zat..wel fijn om een overzicht te krijgen zodat je toch weet wanneer je eisprong is en je je menstruatie kan verwachten ..

Ik ben in Januari 2017 gestopt met de pil in juli en september ineens een cyclus gehad van 52 en 60 dagen (huisarts geweest en bleek iets met mijn darmen waardoor dat kwam) daarvoor en daarna had ik een normale cyclus. Ben met ovulatietesten gaan testen en nu inmiddels 12 weken zwanger?

Terug
Bovenaan