<p>Hoihoi,</p><p>Ik vroeg mij af of jullie enigszins ervaring hebben met evt voortekenen dat de bevalling begint. Na honderderden verhalen gelezen te hebben weet ik dat iedere bevalling anders is en op zijn eigen manier begint maar toch ben ik nieuwsgierig of iemand dezelfde ‘klachten’ herkent van vlak voor haar bevalling.</p><p>Ik ben nu 40.4 weken zwanger en dus pas 4 dagen overtijd maar jeetje die 4 dagen komen wat betreft gevoel overeen met 4 weken... en dan is de VK ook al met 39.4weken begonnen met strippen, maar helaas 3x zonder resultaat. De laatste 2 weken voelde ik me eigenlijk het beste van mijn hele zwangerschap. Gedurende de 40 weken heb ik veel last gehad van mijn bekken en 5 kuurtjes voor een blaasontsteking met de mildere ontstekingen achterwege gelaten. Ook veel last van jeuk, dit komt waarschijnlijk door de verhoogde galzuren maar volgens de gyn is het geen zwangerschapscholestase omdat de waardes niet met grote sprongen stijgt! Maar goed nu voelde ik me dus beter maar sinds gister lijk ik getroffen door een vrachtwagen.. ontzettend moe, ‘s nachts nog vaker/langer wakker dan ik normaal gesproken was en het gevoel alsof mijn lichaam het niet meer kan. De koek lijkt op. Herkennen jullie dit? Als dit een paar dagen volhoud weet ik niet of ik nog wel energie heb voor een bevalling.. De kleine voel ik gelukkig nog wel goed, meer dan de laatste tijd zelfs. Mijn lichaam is dus echt in een mum verandert. Ik hoop dat jullie me het verlossende woord van herkenning kunnen geven en anders toch maar even aan de bel trekken bij de VK. </p><p>Wat een lang verhaal, maar ook dit eventjes opschrijven doet me goed dus sorry als je het een zeur verhaal vind want dat kan het nu dus ook zijn geworden. </p><p>Liefs?</p>