overtijd

hallo dames,
Ik ben in januari gestopt met de pil,heb vanaf die tijd steeds netjes een cylus van 28 dagen,waarin ik een menstruatie heb met normale bloedingen van +/- 5 dg. nu ben ik 2 dagen overtijd heb een test gedaan was neg. Wel heb ik 3 dagen iets bruin slijm verloren voor de dag dat ik ongesteld had moeten worden. Wat is dit ben ik dan toch zwanger??????

leeuwin ik heb hetzelfde gehad en wel 3 testen verspild uiteindelijk werd ik toch na een week of twee ongesteld.balen joh, maar misschien is het bij jou anders succes!

Hoi,

Ik ben ook in januari gestopt met de pil,na hem 1,5 jaar gebruikt te hebben.Mijn eerste cyclus was netjes, de 2e en 3e duurden steeds een paar dagen langer. Nu ben ik 7 dagen over tijd en heb 2 testen gedaan, negatief.
Wel heb ik af en toe pijn in mijn buik, en heb twee weken geleden een klein beetje bloed verloren. Het is dus een beetje het zelfde als bij jou, wat zou er toch zijn? Zwanger? Of een bijwerking van de pil? Ik weet het niet we moeten het afwachten. Succes!

Hoi!

Ik ben bijna 2,5 jaar geleden gestopt met de pil en ik heb ook vaak eerst bruin bloed gekregen en dan ongesteld. Gewoon afwachten. Niet te snel testen, want dat kost alleen maar veel geld. Als je na een week ofzo nog niet ongi bent geworden, kun je altijd een testje doen.

Sandra B

hallo meiden,
ik wil niet negatief doen maar ga ervan uit dat het bijwerkingen zijn van de pil, als je dat doet kan het altijd alleen maar meevallent toch!
ik zelf heb de pil ong 5 jaar geslikt en ik werd pas 7 weken na het stoppen ongi en daarna na 5 weken en daarna na 11! weken dus het kan echt van de pil zijn hoor. Ik weet er alles van nou sterkte meiden en ik zou zeggen hou ons op de hoogte. liefs nicole

Terug
Bovenaan