overtijd

hoi meiden

ik zit met een klein probleempje ben voor het laatst op 18 april ongie geweest en heb flink geklust in de tussenliggende periode.

nu ben ik dus al een tijdje overtijd en mijn testen blijven negatief heb niet met cb getest maar huismerk
zou dat het kunnen zijn dat ze nega blijven?

verder en ik erg moe heb af en toe pijnlijke tepels lijkt wel of mijn borsten een cup maat groter zijn geworden en heb een opgeblazen gevoel in mijn buik verders heb ik totaal gen zin in eten

wie oh wie heeft dit ook meegemaakt
misschien maakt mijn lichaam nog niet genoeg hcg aan kan dat?

ik hoop dat ik wat reacties krijg ik maak me zelf erg onzeker hier thuis

liefs van ukkie
 
het kan heel goed mogelijk zijn dat je lichaam het niet genoeg aan maakt misschien je urine even naar de dokter brengen is goedkoper dan testen blijven doen.
succes groetjes tijger
 
Ik heb ongeveer hetzelfde.

Ik ben 6 dagen over tijd (wel wat korter dan jij maar goed) en zondag (4e dag) negatief met CB. De dokter heeft vandaag gezegd dat dit makkelijk kan en adviseert om over een week weer te testen. Symptomen die ik heb zijn: moe, borsten iets voller, soms licht misselijk na het eten, meer trek, meer afscheiding, raar gevoel in de buik.

Volgende keer ga ik wel in de ochtend testen, schijnt toch beter te zijn.

Succes
 
hoi meiden

wat ben ik blij dat ik hier lotgenoten om het zo maar te zeggen tegenkom kan ik het eindelijk een beetje van me afpraten.

ik wens jullie ook onwijs veel succes en ik ga duimen voor jullie

liefs van ukkie
 
Terug
Bovenaan