overtijd

Hoi,
Ik ben begin mei gestopt met de pil en ik ben inmiddels al ruim een week overtijd en heb vorig weekend de eerste test gedaan; deze was negatief. Ik zit nu te twijfelen of ik nog een test moet doen. Ik heb momenteel de volgende klachten; moe, steken in borsten, een opgeblazen gevoel, pijn onder in mijn rug en krampjes in mijn onderbuik. Maar ja, het is meestal wel zo dat het gewoon even duurt voordat die eerste menstruatie er weer aan zit te komen. Zal ik wel of zal ik niet..... een test doen??!!! HELP!

Groetjes Karin.
 
moeilijk he? om je uit die onzekerheid te halen zou ik toch maar doen,het gebeurt natuurlijk weleens dat iemand direct zwanger is... maar inderdaad het kan even duren voordat je menstruatie op gang komt. sterkte en succes!
 
Pfff.. ik vind het zo moeilijk. Ik kan maar moeilijk aan iets anders denken. De omgeving maakt het er ook niet makkelijker op; ik tel momenteel al 11 meiden die een kleintje verwachten..
Ok, ik denk dat ik morgen maar weer een test koop...
 
ja inderdaad en dan al die verhalen...
dan wil je ook zooo graag!maar je maakt altijd kans als je zoveel overtijd bent,dus wie weet! ik dacht dat ik kans maakte met 2dgn maar toen begon ik met roze afscheiding.te vroeg dus,maar bij anderen kan het zelfs al positief zijn voor hun nod.hou je ons op de hoogte?
 
De enige oplossing is testen. Maar verwacht niet teveel. Het kan best zijn dat je ongi nu wat langer duurt. Ik had na het verwijderen van mijn spiraaltje een cycles van 36 dagen. Wat normaal 23 dagen is.

Liefs Tatjana
 
Terug
Bovenaan