overtijd

hallo dames,

na hoeveel dagen overtijd is het verstandig om te testen?
volgens de test kan dat al gelijk de eerst nod dag.
nou ben ik de laatste vaker overtijd dus ik denk dat ik gewoon geen regelmatige cycles meer hebt ( zomaar ineens )
ik ben als ik toch mijn cycles aanhoud nu 2 dagen overtijd.
volgens mij is het zo dat als je zwanger bent ben je het gewoon en moet je het bij de 1e test gewoon kunnen zien.... of vinden jullie van niet?

wie heeft een paar tips en of ervaringen voor me??

alvast bedankt
 
als je een onregelmatige cyclus hebt zou ik nog even wachten.In principe moet je kunnen testen vanaf een dag overtijd,maar als je niet veel hcg hormoon hebt kan het zijn dat de test negatief blijft ondanks dat je wel zwanger bent.Ik had dit zelf nl.ook...ik maar wachten wanneer ik dan eindelijk toch eens ongesteld werd...weer testen na een week en toen gaf de test pas positief...ik was toen ruim twee weken overtijd!!!
 
He Car,

Zodra je lichaam hcg produceert ben je dus zwanger en moet je dit op een test kunnen zien (ook al is het streepje heel licht). Dit is inderdaad vanaf 1 dag overtijd, maar als je niet precies weet wanneer je overtijd bent dan is dat natuurlijk lastig. Als je erg nieuwsgierig bent zou ik het gewoon even proberen. Wie weet is ie positief en ben je het gelukkigste mens op aarde. Zo niet, dan kun je het over een paar dagen gewoon nog eens proberen toch? Ik wens je heel veel succes en duim voor je!

Groetjes,
Jacqueline
 
Hoi Car,

Ik zou gewoon nu testen, ik lees vaker verhalen van mensen die al vrij snel positief testen vlak na hun NOD, mocht hij negatief zijn kun je altijd nog een week later weer testen. Alleen als je bang bent dat je te veel teleurgesteld zal zijn kun je beter wachten.

suc6 groetjes Po
 
Hoi,

het hoeft niet perse dat als je de eerste dag test of vlak na je NOD dat als je zwanger bent het ook meteen duidelijk is, bij mij gaf hij dat pas een week na mijn NOD aan. De eerste test was negatief. Maar ik was wel zwanger dus als hij niet meteen positief test wil dat niet zeggen dat je niet zwanger bent. Gewoon een paar dagen wachten en nog eens testen.

Veel succes
 
Terug
Bovenaan