overtijd..

<p style="text-align: right;">hoi hoi.. </p><p> </p><p>ik ben in november 2 keer ongesteld geweest normaal heb ik hier nooit last van. of dat het te laat is gebeurt ook eig nooit... maar mijn eerste ongi was 9 nov tm 18 nov en tweede keer 28 nov tm 6 nov. </p><p>wat super raar was. want normaal tijdens me nod heb ik overal last van buikpijn. puisten en ben ik altijd heel chago. maar de laaste nod had ik echt nergens last van. </p><p>maar nu ben ik het nog niet.. en ben wel super misselijk en onwijs moe.. tot nu toe 2 keer gestest. negatief! </p><p>volgens me digitale kalender ben ik nu 6 dagen overtijd.. </p><p>ik durf de dokter ook niet te bellen. ik hoop stiekem toch dat het dit keer wel raak is! we proberen nu al een tijdje zwanger te raken! </p><p>iemand ervaringen die lijken op die van mij?? </p><p>ps mijn moeder was eeerste 2 maanden toen ze zwanger was van mij gewoon ongesteld geworden.. </p>
 
Hai.  Ik weet niet of je de pil gebruikt of nu juist van af bent. En hoelang je al bent gestopt. Bij mij had het te maken dat het een hele tijd was van ontpillen en dat soms tijd nodig heeft.Harde borsten en zere borsten kunnen ook te maken hebben dat een menstruatie kan komen of aanwezig is. Ik had dat wel.En ben je bewust bezig met zwanger raken of bijvoorbeeld met ovulatie testen in de gaten houden of alles voelen wat je denkt te voelen om het gevoel om.zwanger te zijn. Probeer het los te laten en als je ovu duidelijk is en positief is goed er van te genieten in de avond en ochtend en om de dag seksueel te knuffelen is ook een optie. Maar als de natuur vind dat het komt dan komt het! Ik ben nu bijna 23 weken zwanger. Maar jaren over ingezeten en alles gedaan en toen los gelaten en toen is het gekomen dat ik het ben geworden.. Hoop dat het je lukt! Veel liefs X 
 
Hai.  Ik weet niet of je de pil gebruikt of nu juist van af bent. En hoelang je al bent gestopt. Bij mij had het te maken dat het een hele tijd was van ontpillen en dat soms tijd nodig heeft.Harde borsten en zere borsten kunnen ook te maken hebben dat een menstruatie kan komen of aanwezig is. Ik had dat wel.En ben je bewust bezig met zwanger raken of bijvoorbeeld met ovulatie testen in de gaten houden of alles voelen wat je denkt te voelen om het gevoel om.zwanger te zijn. Probeer het los te laten en als je ovu duidelijk is en positief is goed er van te genieten in de avond en ochtend en om de dag seksueel te knuffelen is ook een optie. Maar als de natuur vind dat het komt dan komt het! Ik ben nu bijna 23 weken zwanger. Maar jaren over ingezeten en alles gedaan en toen los gelaten en toen is het gekomen dat ik het ben geworden.. Hoop dat het je lukt! Veel liefs X 
 
Terug
Bovenaan