Overtijd

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben hier voor t eerst maar heb wel een belangrijke vraag en hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Ben 2 maanden geleden gestopt met de pil en ben daarna netjes optijd ongesteld geworden, maar nu had ik vorige week ongesteld moeten worden, maar dat ben ik dus nu nog steeds niet.
Had vorige week een test gedaan en die was negatief, kan ik dan nu alsnog zwanger zijn of duurt t een tijdje voor ik ongesteld wordt ofzo?
Ik heb wel last van opgezet gevoel, net alsof ik vocht vasthou en heb ook zere borsten, veel trek en veel plassen.
Wie helpt mij?!

xxx Cathy

het klinkt wel alsof je zwanger bent hoor! het kan zijn dat de volgende test wel positief is, ik heb een collegaatje die 7 testen heeft moeten doen voordat ze een positieve had (en ze was zwanger).

gr sandra

Hoi Cathy,

Het kan zijn dat je over een paar dagen alsnog positief test, maar het kan ook zo zijn dat je deze maand later ongi wordt. Ik ben zelfs afgelopen maart met de pil gestopt en dit zijn mijn aantal dagen dat een cyclus duurde.
27, 30, 33, 35, 31 & 29. Dus je ziet bij mij is geen maand hetzelfde. Ik wil je nu niet gelijk valse hoop geven want er zijn ook vrouwen die nog niet genoeg Hcg in hun bloed hebben en daarom pas later een positieve test hebben. Ik wens je veel succes !!!!

Veel liefs Biaggi

hoi hoi,ja ik ben het met biagi eens,het kan alle kanten uitgaan.je bent 2 maanden geleden gestopt,dus je lichaam kan in de war zijn,maar je kan natuurlijk ook zwanger zijn,doe in de loop van de week nog een test wie weet is die wel positief suses gr manuela

Hoi Cathy,

Ik ben in dec 2003 gestopt met de pil en mijn ongi is pas de laatste twee/drie maanden anders dan anders. Hiervoor had ik een heel regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu loopt het uiteen van 30 tot 35 dagen. De eerste keer dat ik overtijd was, was ik er natuuuurlijk van overtuigd dat ik zwanger was. Ik heb wel drie testen gedaan, maar allemaal negatief. Nu voel ik de laatste maanden wel dat ik een ei heb. Dat heb ik hiervoor nooit gevoeld. Ik denk dat de pil NU dus pas echt uitgewerkt is.

Dat je nu ineens niet meer zo regelmatig ongi bent als hiervoor, kan dus betekenen dat je lichaam er achter is gekomen dat je de pil niet meer slikt. Ik hoop natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent, maar als je er al heel erg op rekent, is de tegenslag straks des te groter als je wel ongi wordt. Ik heb dat dus al een aantal keren zelf gehad, huilen met tuiten!

Veel sterkte met het afwachten en testen!!!

Groetjes
Miranda

Hoi,

Ik gad precies dezelfde symptonen als jij, ik had ook eerst 2 negatieve testen en pas na ruim een week een positieve, en ben nu dus mooi 6WEKEN ZWANGER, dus het kan echt. Maar toch je weet maar nooit.
Suc6 en laat het me weten.
Groetjes Gabrielle.

Heb dus vandaag me 2e test gedaan maar die was ook weer negatief, terwijl ik me toch vreemd voel, maar ja de hormonen spelen vast een spelletje met me, ik ga vrijdag even naar de dokter, kan sowieso nooit kwaad!

Heel erg bedankt voor jullie reacties, en als de testen van Etos en DA niet kloppen dan zijn jullie de eerst die t horen!

xxxx

Hoi hoi, Ik heb het zelfde... Het begint nu weer een beetje regelmatig te komen maar ik heb een cyclus van 90 dagen gehad!! Dan baal je echt als je toch ongesteld wordt!

Maar je weet maar nooit natuurlijk!

Veel succes.
liefs Janine

Terug
Bovenaan