overtijd...

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ik heb wat raars; 4 okt was mijn NOD dag , dus lekker ongeduldig sávonds een CB test gedaan, omdat mijn menstuatie altijd op tijd komt.
Die was negatief, maar ik ben nog steeds niet ongesteld en ik denk eigenlijk dat ik wel zwanger ben.
Weinig klachten hoor, alleen veel plassen en al 12 dagen buikpijn, maar ik heb gewoon het gevoel dat het raak is. Raar he ? Ook al ben ik heel reeel en denk dat we er anders gewoon nog een ronde voor moeten gaan.... blijft de hoop overheersen.
Ik had een korte cyclus, dus hoop de het hcg ? hormoon nog niet in mijn urine aanwezig was. Dat heb ik wel eens gelezen, dat is pas meetbaar na 15 dagen.....
postitieve verhalen zijn dus welkom,
iedereen het beste gewenst ! Doei Tanja

IK heb bij mijn eerste zwangerschap pas op mijn nod een positieve test gehad. Bij mijn tweede ( helaas miskraam ) had ik al een volle week voor mijn nod een positieve test. Wat bedoel jij met 15 dagen dan ? Na je eisprong of na je nod ? Dan zou je dus dik 2 weken overtijd moeten zijn voordat je een positieve test hebt.........Nou tot schrijfs weer ! XXX

hoi hoi,er wordt aan geraden niet op je nod,dag te testen,want dan is er een grote kans dat het hcg nog niet aanwezig is!!als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een test doen,er zijn vrouwen die inderdaad voelen als ze zwanger zijn,veel sucses gr manuela

Hoi,
Leuk hoor die reacties, bedankt !
Ik bedoel 15 dagen na de eisprong.
Ik las namelijk dat 12 dagen na de bevruchting er hcg gevormd wordt dat met speciale technieken in het bloed en in de urine kan worden aangetoond, maar met gewone zwangerschapstesten kan dat pas een aantal dagen later.
Daar hoop ik dus nog even op.
Doei, tanja

Had bij mijn vorige zwangerschap pas een positieve test toen ik een week over tijd was. Had toen al 2 weken krampen in mn buik. Dus er is hoop!!

Groetjes

Hoi Tanja,
Ik zit in precies hetzelfde schuitje, heb precies al dezelfde symptomen, maar daarbij ook al twee dagen afschuwelijk misselijk! Gelukkig nog niet over hoeven geven.
Test vandaag was negatief, maar ik lees hier eigenlijk dat ik gewoon nog ff geduld moet hebben.
Laat je over tijdje weten wat de uitslag is? Doe ik ook!

Miranda.

Terug
Bovenaan