overtijd

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
kaa ik wil ook heel erg graag testen maar ik ben bang...
ik heb een zoontje van 16 maanden en bij hem was de test al positief voor ik overtijd ging.. ik heb ook 2 miskramen gehad, één op 16 weken en 1 op 5 weke,( die heb ik als niet zo erg als de eerste ervaren maar toch) en daarom wil ik wachten met testen, sinds vandaag zijn mijn borsten erg gevoelig dus ik begin nu echt wel te hopen, ik ben alleen zo bang voor weer een teleurstelling. laten je iets weten als je een test gedaan hebt, ik zeg wel steeds dat ik kan wachten maar het zal een wonder zijn als ik morgen langs de apotheek voorbij kan rijden zonder een test uit te halen...
veel succes en groetjes

Hallo Tinne, ik snap heel goed dat je (zeker na 2 miskramen!) erg onzeker bent. Ik heb er ook 1 gehad, en was als de dood om te testen. Maar wilde het ook wel graag weten. Mijn man vond het te vroeg, dus samen met een vriendin getest. Gelukkig positief. Goede zwangerschap (was wel bang voor mk) en een mooie zoon. Maar goed.. Wil je zekerheid, dan moet je toch echt testen. Ik hoop voor je dat het positief is. En dat je weer zo'n mooi wondertje bij je draagt!

Terug
Bovenaan