Overtijd

A

Anoniem

Guest
Haai Dames

Daar ben ik weer. Nog steeds overtijd inmiddels 10-12 dagen.. en tig negatieve zwangerschapstesten verder.

De onzekerheid is eigenlijk al omgeslagen in neerslachtigheid.
Ben er eigenlijk al van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Voel ook helemaal niks bijzonders meer.
Zal blij zijn als ik maandag de bloedtest heb gedaan en ik er eindelijk zeker van ben..

Miranda en Janet hoe is het met jullie?

Liefs Tamara

Hoi Tamara,
balen zeg dat ook de tests negatief blijven. Ik hoop voor je dat er snel een eind aan die onzekerheid komt.
Liefs Joanna

Hoi Tamara,
Ik weet hoe je je voelt. ik ben zo`n 16 dagen ongesteld en heb 2 tests gedaan, allebei negatief, schiet lekker op zo. wat houd die bloedtest in?

hoi miranda ik zit nog te wachten tot ik kan testen , nog geen krampjes in elk geval ik word helemaal gek van het afwachten mijn temperatuur is trouwens nog steeds 37,3 maar mijn borsten doen geen pijn meer , lijken wel steviger dan normaal dus wie weet he?en jij dan ?,kun je nog wel een beetje slapen of moet je er steeds aan denken dat je misschien tog zwanger kan zijn , dat had ik toen wel en dan is het zo'n grote teleurstelling als je dan tog opoe word , ik duim echt voor je dat het je gelukt is meid ik zal met spanning op je volgende berichtje wachten (met gekruiste vingers uiteraard ) vele groetjes van mij

hoi tamara,
ik lees net mijn eigen reaktie even terug en die klopt niet helemaal. ik ben niet ongesteld maar vreselijk OVERTIJD! en niet zwanger volgens de tests.

Beste Anoniem

Met een bloedtest meten ze het hcghormoon in je bloed. Het kan soms zo zijn dat je hcghormoon al zo hoog is dat de zwangerschapstest daarom negatief aangeeft. Een bloedtest kan dan toch positief zijn. Het biedt dan uitsluitsel over een mogelijke zwangerschap. Een bloedtest kan ook al eerder worden afgenomen dan een urinetest. Maar indien het te vroeg gebeurd kun je ook een negatieve uitslag hebben, terwijl je misschien wel zwanger bent.
Aangezien ik maandag ruim 2 weken overtijd ben, zal het voor mij in ieder geval duidelijk worden of ik al dan niet zwanger ben.
De uitslag kan ik na 2 dagen opvragen bij mijn huisarts.

Janet ik heb al veel slapeloze nachten gehad. Als ik aan het werk ben, gaat het wel, maar s avonds en s nachts lig ik er steeds aan te denken. Mijn temperatuur is niet echt hoog, 36.7.

Ik duim ook voor jullie!

Terug
Bovenaan