overtijd...

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

Ik had een vraagje, mischien dat iemand hier verstand van heeft? Nou is het zo dat ik ben begonnen met clomid, opwekken van de eisprong, nu heb ik iets na halve cycles bloed laten prikken om te kijken of er daadwerkelijk een eisprong is geweest, en later bleek dat ik te vroeg heb geprikt en moest een week later terug komen om opnieuw te doen en toen konden ze het ook niet meer goed zien want het was weer te laat! Je kan je voorstellen dat het niet fijn is! Ik ben al niet zo dol op prikken, volgende maand moet het maar weer opnieuw...allleeen hoop ik zo dat het dan niet meer hoeft, want ik ben namelijk 5 dagen overtijd.. temp is hoog... dus ik hoop zo dat het raak is, alleen durf ik niet te testen ben zo bang voor teleurstelling dat ik het toch maar even afwacht, ik ben ook al een tijdje bezig(20 maanden)  om zwanger te worden,maar had dus zo n onregelmatige cycles dat er echt medicijnen aan te pas moeten komen. Omdat ik   vandaag telefonisch niet bij de gyn terecht kan, omdat je daar altijd bep tijd voor hebt in de ochtend dacht ik ik schrijf het hier wel van me af, met een klein vraagje..(mischien een gyn onderons) als uitsluitend for progesteron word geprikt, hadden ze dan niet kunnen zien 'of ik eventueel zwanger kon zijn) want zat echt op laatste dag van mijn cycles..

Hoop op reacties..

Thank!
sara

hoi
ik weet niet of je al vaker in die 20 maanden dat je bezig bent zo lang over tijd bent geweest?En heb je op de dagen dat je ovuleerde wel geklust?Ik begrijp dat dat moeilijk te bepalen was,maar eigenlijk gaat het dan om die paar dagen die tussen d eprikken zaten ,toch?
Als je nou nooit eerder overtijd bent geweest heb je wel een hele goede reden om toch wel te testen hoor!

Ben benieuwd1houd je ons op de hoogte?

liefs cindy34

Terug
Bovenaan