Overtijd?!

A

Anoniem

Guest
Allereerst goedemorgen dames.

Ik zag ak in een paar topics dat een aantal dames zwanger zijn? Van Harte Gefeliciteerd bij deze Joepie!!!!

Nou ik had gisteren ongesteld moeten worden. Dus ik ben nu eigenlijk alleen maar aan het afwachten. Gister wel een test gedaan maar die was negatief... dus..nou...ehm...wacht ik maar even. De drang is wel groot om nu weer een test doen of kan ik maar beter even geduld hebben nog?

Liefs Aicha.

hoi aicha

Ik lees her en der dat je het best 3 dagen kan wachten tot je weer een test doet. Ook kan je het beste ochtendurine gebruiken, daar zou dan meer hormoon in moeten zitten.

Ik weet niet of je temperatuurt?   Mocht je dat doen dan kan je aan je temp zien of je ongi eraan komt of niet! Als ie hoog blijft kon je wel eens zwanger zijn en als ie daalt komen die verrekte duivels eraan..

Succes meid! Hoop dat je snel alle zwangeren komt versterken!

grover

Hoi Grover,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb gister ge-temperatuurd. 37.1 en een paar uur later 37.3 ik ga zo weer even temperaturen. Dus ik kan beter nog even wachten? Het zou wel wat zijn hoor, net met de pil gestopt eerste ronde en hupakee meteen raak hahaha. Nou niet teveel op de zaken vooruit lopen natuurlijk. Alhoewel die 2 testjes die in de badkamer liggen te wachten nu gaten zitten te branden op mijn badkamer kastje van ongeduld haha.

Hoe staat het overigens met de rest van de dames die hun NOD ook op 24 jan. hadden?

Aicha.

hoi Achia,

Spannend he dat wachtend. Je vertelde toch gister dat je verkeerd gerekend had dat je i p v 28 dagen 21 dagen dacht van je cycles.  Of is dat een andere achia.
Succes

Hoi Liro, nee hoor dat was ik gewoon haha.

Ik hou nog steeds vast aan een cyclus van 28 agen. Want je moet je menstruatiedagen meetellen heb ik begrepen. Bij mij is het altijd 21 dagen en dan zo'n 5 a 6 dagen ongesteld. Dan is het een cyclus van 28 dagen begreep ik. Dat wachten is inderdaad behoorlijk spannend. Ik denk de hele dag ook nergens meer aan. Vanmorgen ook toen ik wakker werd, het eerst wat ik deed was snel naar het toilet racen om te kijken of ik ongesteld was geworden, neit dus. Dus ik zeg tegen mijn man zal ik testen waarop hij heel droog zegt, nou doe maar niet wacht nog maar even. Ik weet alleen neit wat hij met dat "even"bedoelt even een paar minuten/uren/dagen??? hahahahahaha!!

Aicha.

Hoi Aicha,

Nu nog temperaturen heeft geen nut meer hoor. Daar krijg je geen goed beeld van. Je temp. loopt nl. in de loop van de dag op. Het enige goede moment is 's ochtends vroeg als je nog in bed ligt en net wakker wordt. Daarna stijgt de temperatuur vanzelf dus dat zegt dan niets meer over evt. zwanger zijn (dus die 37,3 wat je gisteren meette kan 's ochtends vroeg wel veel lager geweest zijn......).

Ikzelf ben ook 2 dagen overtijd (en heb nog steeds een temp van 37,1 's ochtends...) en wacht tot zaterdag met testen. Ik heb al een zoontje van 15 maanden en voordat ik zwanger van hem werd heb ik ook regelmatig getest en werd ik vervolgens een aantal dagen later toch ongi.
De laatste keer teste ik een week later (kon niet anders want ik was op wintersport...) en toen gelijk een dikke plus.

Laten we hopen dat wij ons straks ook mogen aansluiten bij de zwangeren.

Moeten ze dan alleen nog een oktoberforum aanmaken. hahaha.

Succes!

Groetjes,
Rosanne

hoi hoi,

Aangezien je temperatuurt....wanneer was je eisprong??
dan heb je een veel beter overzicht of je overtijd bent of niet.
Aangezien je nog maar net met de pil bent gestopt kan het nl. ook zo zijn dat je eisprong later is geweest.

succes met wachten iig!!

groetjes Jacq

Hoi Aicha...

je kunt inderdaad nu maar gewoon afwachten..als je over drie dagen nog niet ongi ben test dan eens opnieuw ... Het kan heel goed dat je menstruatie nog ff uitblijft aangezien dit de eerste menstruatie na het stoppen met de pil zal zijn (toch?), dan is het niet vanzelfspreken dat je cyclus 28 dagen is als voor dat je met de pil begon.

Mijn cyclus was ALTIJD 28 dagen, na het stoppen met de pil 31...

Ik heb inmiddels ook getest... en negatief. Ik ben nu 5 dagen overtijd, maar verwacht dat mijn menstruatie er echt binnenkort aankomt..kan ik alsnog die fles wijn opentrekken haha...

Terug
Bovenaan