Overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag....

Afgelopen zaterdag 6 mei had ik ongesteld moeten worden.
Met een regelmatige cyclus van 27 dagen.
Vandaag woensdag 10 mei ben ik nog niet ongesteld.
Vanochtend vroeg een test gedaan, maar die gaf niets aan.
Dus NIET zwanger. Wie heefthier ervaring mee.....

Gaf bij één van jullie de test ook niet meteen  aan dat je zwanger was.
In December heb ik een miskraam gehad en ik weet ook niet echt meer wat mijn lichaam nu precies aan geeft.
Ik heb een poosje gevoelige tepels gehad (nu weer niet) en na 2 weken wat bruine afscheiding, wat ik nog nooit heb gehad.

Bedankt voor jullie antwoorden!

Hallo,

Je loopt rond met de vraag die ik vorige maand had. Het is goed mogelijk dat je hcg-waardes nog niet hoog genoeg zijn. Meer info kun je vinden op :

http://www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php  

hier staat een hcg-tabel in. Veel testen slaan pas uit bij een waarde van 25 en een aantal pas bij 50. Dat kun je dus navragen bij jouw test.

Dus het beste advies is drie dagen wachten en nog een keer testen. Bij mij was het zo dat ik uiteindelijk 22 dg nod was en neg. teste. Achteraf is het een afvloeiing van de vrucht geworden. Dus niet levensvatbaar ... erg jammer. Maar dat wil helemaal niets zeggen over jou situatie. Ik heb ook van anderen gelezen waarbij het gewoon goed zat. Zelfs mensen die na 2 of 3 weken pas pos. testen.

Dus veel succes gewenst en ik hoop dat je zwanger bent. TOYTOYTOY.

Nathalie 33jr, 1ste ronde, 2de kind, 12 mei nod

quote: Mama van Yana schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2006 12:40:49'));

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag....

Afgelopen zaterdag 6 mei had ik ongesteld moeten worden.
Met een regelmatige cyclus van 27 dagen.
Vandaag woensdag 10 mei ben ik nog niet ongesteld.
Vanochtend vroeg een test gedaan, maar die gaf niets aan.
Dus NIET zwanger. Wie heefthier ervaring mee.....

Gaf bij één van jullie de test ook niet meteen  aan dat je zwanger was.
In December heb ik een miskraam gehad en ik weet ook niet echt meer wat mijn lichaam nu precies aan geeft.
Ik heb een poosje gevoelige tepels gehad (nu weer niet) en na 2 weken wat bruine afscheiding, wat ik nog nooit heb gehad.

Bedankt voor jullie antwoorden!

Hoi
ik heb het ook. afgelopen donderdag moest ik ongesteld worden, ook regelmatige cyclus. Ben nog steeds niet ongesteld. Heb inmiddels al 3 negatieve testen (waarvan 2 van predictor, waar ik wisselende verhalen over hoor)) gekregen. Nu moet ik van mijzelf wachten tot minimaal vrijdagochtend. Ik heb vorige week last van mijn rug gehad, alsof ik ongesteld moest worden, en onder mijn ribben een drukkend gevoel, alsof ik mijzelf in de weg zit. als ik helemaal rechtop ga zitten, voel ik het bijna niet. Ook moet ik meer dan normaal naar de wc. Maar afwachten is alles wat ik kan doen. Begin al te twijfelen of ik wel de juiste week heb, of dat mijn lichaam mij voor de gek houdt. en dan heb ik zo iets van als ik dan niet zwanger ben, laat het dan gelijk weten en als ik het wel ben dan ook, dan weet ik het tenminste.
sterkte met wachten,
klaartje

Terug
Bovenaan