Overtijd....

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Afgelopen dinsdag had ik (uitgaande van 28 dgn) ongi moeten worden.
Nu heb ik in aug. mn spiraal laten verwijderen.
Werd ik in sept ongi na dik 40 dagen.
2e ongi was 30 dagen, dus ik dacht netjes!
Nu had ik dus of di of donderdag ongi moeten worden (dacht ik) maar niets tot op heden...
Gisteren getest en deze was negatief.
Wordt er een beetje zat van, wil nu wel ns weten waar ik aan toe ben...

Sorry voor mn klaagzang...maar ja, dat mag hier toch he?

Groetjes mamaloe

Hoi mamaloe,
Erg he. Het wachten en nog even wachten en de onzekerheid.
Ik vind het ook niet fijn om elke keer af te wachten. Maar je kunt gewoon niet anders. Het kan soms best een tijd duren voor je cyclus weer helemaal goed is en bij sommige vrouwen wordt het nooit regelmatig.
Misschien moet je over een paar daagjes nog eens testen.
Het blijft afwachten.
Succes
groetjes
Bloem

Hoi Mamaloe

Ik kom met je mee klagen.
Ben nu ook overtijd, 3 dagen uitgaande van een cyclus van 28 dagen.
Ben half augustus met de pil gestopt, de eerste cyclus was lang, 49 dagen en   nu in ronde 2 weer te laat. Heb nog steeds allerlei klachten, pijnlijke tepels, steken in de buik, moe, pukkeltjes boven en op mijn borsten en dat slijmverlies. Maar ik durf nog niet te testen, denk toch dat het negatief is.
Wat moet je hier nu mee, wou dat het gewoon normaal was.
Marjolein

Hoi hoi,

Dat is inderdaad misschien wel het moeilijkste aan zwanger worden, die onzekerheid !!
Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws en wordt het wachten beloond met een positieve test.
Succes en houd ons op de hoogte.

Groetjes, Vlinder11

Hey meis,

Vervelend hoor.. Klagen mag best!!! :D
Ik ben nu al weer 10 dgn overtijd.. en vorige cyclus
was echt bizar!! Een maand overgeslagen.. :S
Ik weet ook echt niet wat ik hier mee moet!!
Ik kan je niet helpen, misschien helpt het dat je weet dat je  niet
alleen bent!!! :) Sorry meis, ik hoop dat je snel wat weet!!!

Liefs Ikk!

Hi !
Wat ontzettend vervelend, die onzekerheid ! Helaas kun je er niets tegen doen, hè, en is het iedere keer maar weer afwachten. Ik denk dat het beste is om je erop in te stellen dat zwanger worden vaak niet zo snel gaat. Dit bedoel ik zeker niet lullig hoor, maar meer om je teleurstellingen te besparen. Ik was zelf pas na 10 mnd zwanger van ons 1e kindje en had absoluut niet verwacht dat het zo lang kon duren.....en dan te bedenken dat er meiden zijn, bij wie het nog veel langer duurt of helemaal niet. Maar goed, ik snap je wel, hoor, je wilt nu eenmaal zo graag zwanger worden !! En ik zal zeker voor je duimen !
Groetjes, Merle

Hoi Merle,

Ik ga er ook niet vanuit dat het heel snel gaat, maar het verbaasd me nogal dat 't de ene keer bijna 28 dagen is en dan ineens weer 34 dagen intussen.
Maar goed, we houden hoop hihi.

x mamaloe

Terug
Bovenaan