overtijd

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Wie zit er nog meer met mij in spanning.
Ik zal me eerst even voorstellen want ben nieuw hier. Ik ben 28 jaar en ben net sinds oktober (1e ronde) gestopt met de pil voor het 1e kindje. Ik weet mijn cyclus dus nog niet maar als ik 28 dagen aan zou houden zou ik dus afgelopen donderdag  rd's hebben gehad. Deze zijn dus nog uitgebleven maar heb wel vorige week klachten gehad als buikpijn en heel sterk het gevoel hebben dat je ong. bent geworden waardoor ik ook vaak moest plassen. Nu ben ik dus nog niet maar heb wel veel last van vloeibaar beetje witachtig vocht en slijm dat draderig is (lekker dan!) Ik heb mijn ei denk ik al gehad want ik had  1 dag  ineens erg last van vloeibaar slijm. Wie weet wat het kan zijn en hebben jullie dat ook gehad toen je net gestopt was met de pil?

Met mijn vriend heb ik afgesproken van het weekend pas te testen, dus nog even spannend. Ik verwacht dat ik gewoon wat later ben omdat mijn lichaam misschien nog niet helemaal op regel is.

Wie zit er in hetzelfde schuitje en gaat ook binnenkort testen?

ben benieuwd, succes allemaal.

groetjes

Hoi
Erg he dat wachten.
Je moet wel veel geduld hebben als je kindjes wil.
Bij sommige vrouwen is de cyclus meteen goed en bij andere duurd het een tijdje voor de cyclus weer op gang komt.
Je kunt natuurlijk een testje wagen misschien ben je wel 1 van de lucky ladys die in 1 keer zwanger is. Dat zou wel prachtig zijn ik hoop het voor jullie!
De klachten kunnen ook komen van het ontpillen dat kan best een hoop klachten opleveren. Ik dacht de eerste 2 rondes ook steeds dat ik zwanger was.
Heel veel succes en wie weet?!?!?!
Groetjes
Bloem

hoi hoi ik had de rd zaterdag moeten hebben ik doe morgen de test dat zou dan betekennen 1 e ronde gelijk gelukt maar niet te vroeg juichen ik hou je op de hoogte spannend!!!! ik hoop het echt voel al van alles ook slijm en misselijk licht in mijn hoofd
morgen weten we meer groetjes :)

Goedemorgen Lena,

En? Ik ben heel nieuwsgierig. Zou toch echt geweldig zijn! Maar inderdaad niet te vroeg juichen want ze zeggen dat je lichaam ook kwaaltjes kan geven omdat je nog aan het ontpillen bent.

Ik duim voor je! Hier ook nog steeds niets. Ik ga zaterdag testen want dan is mijn mannetje weer thuis (is voor zijn werk weg).

groetjes

hoi hunternl
ik heb vanmorgen de test gedaan en hij is negatief ik ben nog steeds niet ongi ik had het zaterdag al moeten zijn.ik ben al een half jaar van de pil af maar we hebben het tot november veilig gedaan en hebben toen besloten om het te proberen.mijn laatste ongi dag was 8 oktober ,dus nu duurt het wel erg lang terwijl ik constant tussen de 5 en 6 weken zat.ik wacht het nu nog wel even af   of ik ongi word en anders doe ik weer een test volgende week .en anders op naar ronde twee groetjes:)

hey hunternl,

Wij gaan ook zaterdag testen. (als de duivels er dan nog niet zijn)
Had dinsdag 22 mij NOD en heb al 8 maanden een hele regelmatige cyclus van 30 dagen. Spannend dus!!
Ik zal voor je duimen!
Laat je het wel horen!

Liefs Inge

Hallo Lena en Bontrie,

Lena wat jammer maar misschien heb je nog te vroeg getest.
Bontrie leuk dat we in hetzelfde schuitje zitten. Ben benieuwd, na 8 maanden mag het toch raak zijn!?

Ik laat jullie zeker weten hoe het gegaan is. Nog steeds geen rd's te bekennen en wel steeds meer kwaaltjes maar ja, dat kan nog steeds wel van het ontpillen komen denk ik. Er komt nu zelfs wat vocht uit mijn borsten.

Jullie horen het en ook jullie succes gewenst! Leef en duim  met jullie mee.

groetjes

Bontrie, sorry je heet Inge. Las bij een ander bericht dat je buikpijn hebt. hmmm hoop dat het met zw.schap te maken heeft!

groetjes

Terug
Bovenaan