OVERTIJD

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu echt overtijd ( een dag ) gistermiddag op mijn nod getest maar negatief )
Voel nog steeds ongiklachten, moe en anders.
Hoop maar dat ik snel duidelijkheid krijg.
Liefs
tips zijn welkom.

Hallo,

Ik zou gewoon nog even een test doen over twee dagen. Ik was de vorige ronde ook 2,5 dag overtijd, iets wat ik normaal ook nooit had en toen kwamen de  alsnog! Ik zal voor je duimen dat het bij jou wel raak is!!

Liefs Yvonne

Hoi Kyrabella,

Spannend!!! Ik vind het ook moeilijk om te bepalen wanneer een test te doen. Zit zelf te denken aan 2 of 3 dagen na nod. Pff dus nog tot woensdag of donderdag wachten voor mij. succes met wachten, hopelijk is het raak! Succes ermee!!!

Groetjes,

Sara

Hoi hoi,

Toen ik testte op mijn NOD was ie ook negatief en 3 dagen later positief.

Zal voor je duimen

Gr Fruit Girl

Dus maandag testen zou het beste zijn volgens jullie??dan ben ik drie dagen overtijd.
Vind het zo spannend, net dacht ik dat ik het geworden was, maar nee hoor, mijn temp was 37.0 vanmorgen hoger dan gister op mijn nod, kan er geen pijl meer optrekken maar we moeten afwachten, heb een ongi gevoel onder in mijn buik, maar het is niet zo erg als dat ik ongi ben...

LIefs

Hoi hoi, hier ook nog steeds geen rode duivels, nod was 9 mei, heb ook nog steeds iets van ongesteld gevoel, maar t wordt elke dag minder. Ga denk ik 1 dezer dagen toch weer een test doen.
Het kan natuurlijk ook dat mijn cyclus langer is dan anders(zit rond de 30 dagen) nu op dag 33.
misschien haal ik wel een kruidvat test, hoor hier allemaal positieve dingen over, dat deze iets nauwkeuriger zou zijn namelijk..ervaringen iemand?

hoi, Ik ben nu ook 3 dagen overtijd. vandaag weer getest maar weer negatief. Wordt er gek van. En nog steeds geen klachten van ongi te bekennen. ZOu het dan nu toch of toch weer niet. Ik had eindelijk mijn cyclus op orde en nu dit weer.

Ik heb met DA testen getest en nu met Kruidvat testen getest. Er zit nu nog geen verschil in. Gewoon afwachten en evt maandag ga ik weer testen.

Ik had gehoopt dat ik met moederdag een leuk kado kon geven aan mijn moeder en schoonmoeder, maar helaas nog niet! We wachten gewoon "rustig" af.

Succes met wachten en ik duim voor ons allemaal!

Liefs Jenneke

Hoi Kyrabella,

Spannend allemaal he. Ik heb maandag mijn nod. Kon mezelf vanochtend niet meer inhouden en heb een test gedaan, omdat ik toch wat klachtjes heb, blijf steken onderin de buik houden, terwijl ik dat met mijn ongi nooit heb.  Maar helaas negatief.  
Ik hoop  dat ik  toch te vroeg heb getest en dat er toch nog een kansje is dat ik toch zwanger ben.  Gezien de reactie hierboven kan het ook nog een tijdje duren voordat je positief test, dus...  Eerst maar eens mijn nod afwachten, wordt er gek van..

Ik hoop voor jou het deze keer raak is.

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan