overtijd

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier even mijn verhaaltje. Ik ben al een jaar gestopt met de pil en sinds vier maanden hou ik mijn cyclus bij dat was de eerste ronde 26 dagen de twee ronde 30 dagen de derde ronde 28 en nu al 41 dagen. Ik moest op zaterdag ongesteld worden en heb toen gestest negatief daarna op dinsdag getest 3 dagen overtijd negatief en daarna op vrijdag 7 dagen overtijd ook negatief. Vanaf die vrijdag kreeg ik een zeurderig gevoel in me onderbuik dat hield wel vier dagen aan en daarna kwam ook nog rugpijn en kreeg last van aambeien. Ik heb sindsdien niet meer getest maar heb wel al een week last als ik in bed lig dat de rechterkant van me buik krampt zeg maar wordt dan helemaal hard en ik heb het gevoel steeds me eierstok te voelen aan de rechterkant dan komt er even pijn en dan zakt het weer ik heb trouwens ook nog een week voor mijn nod diarree gehad maar nu gelukkig geen last meer. Ik wacht gewoon af maar wil graag mijn verhaal kwijt.
Meiden succes met zwanger worden.
Groetjes Daphne

Heb je al contact gehad met de huisarts? Misschien kan hij je nog controleren. Misschien toch zwanger maar daarna een miskraam gekregen? Maar dan zou je volgens mijn nog pos. moeten testen. Of je hebt natuurlijk nog te weinig hormonen aangemaakt maar dat je toch zwanger bent.
Ik zou anders gewoon de huisarts bellen als je echt klachten hebt
Succes ermee

Terug
Bovenaan