Overtijd?

<p>Hallooo iedereeeeen!</p><p>Ik ben met de pil gestopt. Op 10 juni had ik mijn menstruatie en die stopte op 20 juni. Nadien was mijn volgende menstruatie op 20 Juli en die stopte op 25 juli. Ik heb veel last van gevoelige tepels, lichte krampjes en soms wat misselijk en al een hele tijd hoofdpijn. Ben ik nu overtijd of? Wanneer zouden jullie een test doen?</p><p> </p><p>Veel liefs xxx</p><p> </p>

Na het stoppen met de pil heeft je lichaam de tijd nodig om weer in een goed ritme te komen, de symptomen die je beschrijft kunnen ook horen bij het ontpillen.
Uitgaand van een cyclus van 28 dagen, zou je nu over tijd zijn, maar heb je zelf enig idee of en wanneer je een eisprong hebt gehad?
Je kunt een test doen om een zwangerschap uit te sluiten en dit zo nodig over 2 weken weer herhalen als je nog niet ongesteld bent geworden. 
Mijn eerste cyclus na de borstvoeding (geen anticonceptie gebruikt tussendoor) duurde 48 dagen, dus het kan zeker langer duren. 
Ik vind de testen van de action, de normale, hier perfect voor. Niet al te duur en goed betrouwbaar. 

Terug
Bovenaan