overtijd!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden ik ben dessie ben 32jaar en heb een zoon van vier en een dochter van 9 en halve maand.

Graag wil ik weer zwanger worden en we zijn dus ook de afgelopen maand flink aan het klussen geweest !!
Normaal ben ik altijd 2 dagen eerder ongi maar ben nu dus twee dagen overtijd en de testen blijven maar negatief, ik word hier helemaal gek van zijn er hier meer meiden die dit hebben gehad??? en waren jullie dan wel zwanger of werden jullie dan toch nog ongesteld? ik ben nog nooit overtijd geweest jaaa toen ik zwanger was dan, maar niet toen ik niet zwanger was.
Mischien moet ik nog even wachten en dan nog is gaan testen maar heb bij mijn dochter zelfs drie dagen voordat ik ongi moest worden getest en kreeg toen al te zien dat ik zwanger was dus ik vind dit zoooo raar.

Groetjes en succes allemaal, Dessie

Hoi Dessie,

Vervelend he, als je overtijd bent en je hebt toch een negatieve test?!
Ik was eerder deze maand ineens 13 dagen overtijd. De kans was heel klein dat ik zwanger was, maar wilde toch maar eens testen. omdat mijn cyclus altijd regelmatig was ( slik al jaren geen pil meer). Helaas deed de test het niet, kreeg geen controle streep. maar 5 minuten na de test werd ik ineens ongesteld.
Helaas van mij dus geen positief verhaal.
Uiteraard hoop ik dat het bij jou anders is en dat je nu gewoon nog te weinig hormoon hebt aangemaakt. Als je over een aantal dagen ( 2 a 3) nog niet ongesteld bent, gewoon een nieuwe test doen!

Ik duim voor je!

groetjes, Pinkelot

Terug
Bovenaan