Overtijd

<p>Ik heb een vraagje, ik ben nu 9 maanden gestopt met de prikpil.</p><p>Ik ben nu 8 dagen overtijd maar test elke x negatief alleen ik voel me wel zwanger super moe wat totaal niets voor mij is. met eten maken kan ik de geur niet weerstaan en een super vieze smaak in me mond ook al poets ik die nu 4 x op een dag. En gisteren avond ook overgeven was ineens misselijk overgeven en het was weg. Kan mijn test na 8 dagen en later wel nog positief uitpakken of niet?</p>
 
Het kan altijd. Misschien maak je nog niet zoveel hcg aan. Maar het kan ook goed zijn dat je lichaam nog aan het resetten is. Meestal slaat de vermoeidheid toe rond je 8 weken zwangerschap. Maar kan altijd natuurlijk. Als ik jou klachten zo hoor zou je ook egt wel positief moeten testen denk ik. Ik denk dat je lichaam nog helemaal aan het resetten is
 
Hoi,
Heb hier hetzelfde voor! Ben 7 dagen overtijd en normaal is mijn cyclus altijd spot-on. Vanmorgen nog negatief getest dus snap er niet veel van.
Ik hoop met je mee!
 
Ik snap der ook niets van ik heb bijna alle testen geprobeerd en geen 1 is positief moet ik het nu afwachten ik heb de huisarts gebeld en die zegt dat ik nog 2 weken moet wachten...
 
Ik denk dat er niet veel meer is dat je kan doen... Het zullen twee heel onzekere weken worden ? Je kan natuurlijk volgende week altijd nog eens testen!
Begrijp dat de onzekerheid zo vervelend is..
 
Hoi, 
Hier nu exact hetzelfde.
Wij zijn ermee bezig maar ook hier 2 a 3 dagen overtijd. We hebben wel geklust op de dagen dat het zou moeten volgens de kalender maar ook alle testen zijn negatief. Nu was mijn laatste menstruatie 11 december. Maar hebben wij op oudjaarsdag weer de liefde bedreven. Maar is dat mogelijk week voor dat de menstruatie zou moeten beginnen? En wanneer kan ik het dan beste weer testen?.  Het is voor mij ook zolang geleden dat ik niet weet na hoeveel tijd ik positief testte. Hoop dat jullie me iets kunnen vertellen hierover en wanneer ik dan weer zou moeten testen
 
Als je op 11 december ongesteld bent geweest en je hebt een cyclus van 28 dagen dan verwacht je rond 25 december je eisprong en 8 januari je menstruatie. Heb je altijd een regelmatige cyclus? En weet je hoe lang je cyclus duurt?
 
Terug
Bovenaan