Overtijd...

Hai Allemaal!

Ben sinds augustus gestopt met de pil. We zijn nog niet serieus aan het proberen, maar willen eigenlijk wel graag een kindje.

Ik ben altijd erg regelmatig ongesteld, maar ben nu 3 dagen overtijd. Voel me al een weekje de hele dag een beetje misselijk (ene keer erger dan de andere keer) en heb steeds lichte hoofdpijn (heb een geschiedenis van migraine, zeker toen ik de pil slikte).

Aan de ene kant denk ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar aan de andere kant heb ik al 2 dagen de problemen die ik ook heb als ik ongesteld moet worden (krampen, diaree, om de haverklap naar de wc), maar het blijft maar uit!

Ik heb nog niet getest, wil eigenlijk een beetje wachten, want als ik alsnog ongesteld word is het alweer een test voor niks, maar ik ben toch wel razend nieuwsgierig.

Wat denken jullie? Is het dus normaal dat je je "bijna-ongesteld" gaat voelen, ook als je zwanger bent?

Lenneke
 
Hoi Lenneke,

Ik zou maar snel een test halen. Ik was ook heel snel al misselijk en heel erg moe. Ook voelden mijn borsten gespannen aan (terwijl ik die normaal nooit voelde).

Ik heb een test gedaan toen ik nog net geen 4 weken zwanger was, dus nog niet overtijd.

Menstruatie achtige pijnen worden ook veroorzaakt door de groei van je baarmoeder.

Succes.

Sylvie
 
Ja, ik heb de eerste weken van mijn zwangerschappen ook altijd dat "bijna-ongesteld" gevoel. Ga vlug die test halen. Dan heb je zekerheid. Kan ook zijn dat je zo graag zwanger wil worden dat je menstruatie gewoon even uitblijft. Ook ik heb dat gehad. Morgen vroeg gewoon een test halen en dan heb je zekerheid: wel of niet zwanger..
I will keep my fingers crossed....
 
Ik had ook al de hele week het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Ik had daarom ook geen test gekocht om (wederom) teleurstelling te voorkomen. Na 6 dagen toch gedaan en jawel, zwanger... ik heb het gevoel nog steeds dus ben eigenlijk nog steeds een beetje bang dat de test niet goed was :)
 
Gefeliciteerd! :)

Ik ga straks een test kopen, maar blijf het maar een beetje voor me uitschuiven...

Maar ik heb gewoon het idee dat het deze keer echt raak is. Een vriendin van me zei: Als je zwanger bent, dan weet je dat echt wel... Zou ze dit bedoelen?

Ik vertel jullie vanmiddag wat de uitslag is! :)

Lenneke
 
hoi,

je weet het pas als je de test gedaan hebt, wij hebben er heel lang over gedaan om zwanger te worden bij deze kleine, in de eerste zwangerschap voelde ik het en wist het gewoon al voor dat ik de test gedaan had: misselijk, gespannen borsten ed. maar deze keer had ik gewoon getest omdat ik overtijd was, en er eigenlijk niet bij stil gestaan dat iik wel eens zwanger zou kunnen zijn, omdat ik niks bijzonders voelde, maar... 2 mooie strepen op de test, en heel erg zwanger dus, we zijn dan ook dolgelukkig!

veel succes en ik hoop dat het voor jou ook raak is.
 
Terug
Bovenaan