overtijd....

Hallo,
Vandaag ben ik precies 42 weken en 2 dagen. Morgen weer terug naar het ziekenhuis. Ben het wachten nu toch echt wel zat aan het worden. Alles gaat goed met de kleine (hartje, bewegen enz.). Ook is er nog genoeg vruchtwater en de placenta werkt ook goed. Heeft iemand hier ook weleens gehad dat ze zover overtijd nog rond hobbelde? Wanneer werd je ingeleid?
Groetjes

Hoi,
Ik ben ingeleid dat ik 43 weken zwanger was. Ook onze dochter deed het nog zo goed, dus lieten ze me gaan wel iedere dag terug komen voor ctg. Uiteindelijk 3 keer gel gehad wat niets deed en toen aan het infuus. toen is ze binnen 7 uur geboren en was alles prima. ik wens je heel veel succes tijdens de bevalling en geniet van je kraamtijd.
groetjes

Ik ben ingeleid met 41+4. De conditie van mijn dochtertje was prima, maar ik werd steeds vermoeider, en daar kijken ze ook naar. Iedere dag naar het ziekenhuis om aan het ctg te liggen en een echo.....
Ik ben ingeleid via het infuus, had namelijk al een week 4cm ontsluiting.
Bij mij duurde het verder helaas wat langer (16 uur, uiteindelijk via keizersnede, ze wilde er echt niet uit!!!) maar het belangrijkste is, ze was het wachten waard. Een mooi gezond meisje van nu 17 maanden.
Ik ben nu weer zwanger (25 weken) en moet dus nog even. Ik ga uit van 43 weken, kan het altijd meevallen.
Ik wens je heel veeel succes bij de bevalling, het zal nu echt niet lang meer duren voor jullie je kindje in jullie armen kunnen houden!

Hallo,
Morgen dus weer terug en dan beginnen ze met gel. Dit om ervoor te zorgen dat de baarmoeder sneller rijpt en wie weet de bevalling begint. Anders woensdag of donderdag verder met inleiden. Zal mij benieuwen.... Wie weet hebben we eind van de week onze kleine in de armen.............
Wordt vervolgd!!!!
Groetjes

Heel veel succes! Ik ben ingeleid met prcies 42 weken. Mijn verhaal kun je lezen bij:

strippen/wonderolie/inleiden/veter
Maud 13-03-2004 15:09:27

Dat staat even verderop op deze pagina. Nogmaals veel succes, voor je het weet houdt je je kleintje in je armen!

Hallo,

ook onze zoon kwam 16 dagen later dan de uitgerekende datum ter wereld via een toch nog geplande keizersnee, omdat er totaal geen uitzicht was op een spontane bevalling. Bij onze oudste heb ik een spoedkeizersnee gehad, omdat er toen ook geen schot in de zaak zat na veel gedoe met gebroken vliezen, inleiden met gel en verder inleiden met infuus zonder ontsluiting.
Ik was het ook wel echt zat. Je zit toch echt te wachten in de wetenschap dat het elk moment kan gaan beginnen.

Hoop voor je op een spoedige ontknoping!

Groetjes, Anne

Terug
Bovenaan